header-ua

АПОСТИЛЬ НА ДОКУМЕНТИ ПРО ОСВIТУ

Путь на сайте

ОФОРМЛЕННЯ ОСВІТНІХ ДОКУМЕНТІВ

Якщо Вам необхідно пройти процедуру апостилювання, але документів про освіту недостатньо і Ви плануєте брати в навчальному закладі додаткові документи, такі як: довідка, архівна довідка, навчальний план, навчальна програма або витяги з них, впевніться, будь ласка, що вони оформлені належним чином, відповідно до діючої нормативно-правової бази та стандартів оформлення документів. Такі документи мають бути складені українською мовою та містити всі обов’язкові реквізити.


ЗРАЗКИ ОФОРМЛЕННЯ ОСВІТНІХ ДОКУМЕНТІВ

Обов’язкові реквізити для довідок та архівних довідок:

  • фірмовий бланк навчального закладу;
  • вихідний номер;
  • дата видачі;
  • назва документу;
  • посада та ПІБ особи, яка підписала документ;
  • підпис ректора (директора) або проректора;
  • гербова печатка навчального закладу.

Орієнтовний зразок оформлення довідок та архівних довідок

ФІРМОВИЙ БЛАНК НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

_______________(адреса, телефон, факс, електронна адреса)__________________

Вих. № _____________ від ___________р.

Архівна довідка

Видана Іванову Івану Івановичу в тому, що він дійсно навчався з 01.09.2004р. по 30.06.2009р. за спеціальністю «Менеджмент» денної форми навчання Національного університету та 30 червня 2009 року отримав диплом спеціаліста АА № 12345678.

Вищезазначений документ надає право на здійснення професійної діяльності та право вступу до магістратури або аспірантури.

Довідка видана для надання за місцем вимоги.

Ректор _________________________ Прізвище, ім’я, по батькові

(підпис)

М.П.

Зверніть увагу, що академічна довідка має бути оформлена на бланку державного зразка згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 р. № 193 "Про документи про вищу освіту (наукові ступені) державного зразка" та Наказу Міністерства освіти і науки України від 12.05.2015 р. № 525 "Про затвердження форм документів про вищу освіту (наукові ступені) державного зразка та додатків до них, зразка академічної довідки".

Таким чином, орієнтовний зразок оформлення довідок та архівних довідок не застосовується для академічних довідок.


Обов’язкові реквізити для навчальних планів, навчальних програм та витягів з них:

  • фірмовий бланк;
  • вихідний номер;
  • дата видачі;
  • назва документу;
  • посада та ПІБ особи, яка підписала документ;
  • підпис ректора (директора) або проректора;
  • гербова печатка навчального закладу.

Орієнтовний зразок оформлення навчальних планів, навчальних програм та витягів з них

ФІРМОВИЙ БЛАНК НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

_______________(адреса, телефон, факс, електронна адреса)__________________

Вих. № _____________ від ___________р.

Затверджую:

Ректор (перший проректор, проректор)

Національного університету

_____________ ПІБ

М.П.

Витяг з навчального плану

зі спеціальності «Фармація»

за якими Петров Петро Петрович

здобув кваліфікацію провізора

диплом ВВ № 98765432 від 15 липня 1991 року

Харків-2013р.

Вимоги до оформлення документів відповідають:

  1. Типовій інструкції з діловодства;
  2. Закону України «Про засади державної мовної політики»;
  3. Національному стандарту України (Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003), затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 року № 55, який установлює вимоги до бланків та оформлювання документів, які обов’язково повинні бути оформлені на фірмових бланках навчальних закладів, мати вихідні номери та дати, містити в собі назви документів, підписи та відбитки печаток;
  4. Інструкції про порядок витребування документів соціально-правового характеру для громадян України, іноземців та осіб без громадянства, затвердженій Наказом Державного комітету архівів України Міністерства закордонних справ України від 11 червня 2001 року № 116/53.

"НІ" КОРУПЦІЇ

Шановні відвідувачі!

Колектив та керівництво нашого Центру намагається зробити процес обслуговування максимально простим і зручним для Вас. Просимо звернути увагу на кілька принципових для нас моментів.

Ми не беремо хабарів та презентів!

Маємо велике прохання не намагатися пропонувати нашим спеціалістам будь-які хабарі та презенти. Кожен наш спеціаліст має чіткі інструкції на такі випадки: виклик керівництва, служби охорони та поліції. Будь ласка, не ображайте нас та не підводьте під кримінальну відповідальність себе і нашого співробітника. Усі наші послуги є в прайсі, а їх результат не залежить від «зацікавленості» нашого спеціаліста. Ми пишаємося тим, що за час нашої роботи з 2009 року жоден клієнт не може сказати, що він давав хабар для вирішення питання у нашому Центрі. Якщо у Вас виникла підозра, що від Вас очікують додаткової «винагороди», обов’язково вимагайте зустрічі з начальником відділу та директором Центра.

Ми щиро вдячні за усі Ваші усні та письмові подяки, вони дуже важливі для нас. Подяки (як і скарги та зауваження) Ви можете залишити у книзі відгуків у нашому офісі, надіслати на адресу нашого центру – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , або на адресу Міністерства освіти і науки України, у сфері управління якого ми працюємо – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Також ми вдячні за Ваші відгуки на форумах та у соціальних мережах . Це найкраща та єдина можлива винагорода для нас, яка дає наснагу працювати і допомагати Вам і надалі.


Ми не відмовляємо у наданні послуг безпідставно!

Наголошуємо, що жоден наш співробітник не має права відмовити Вам у прийомі документів, якщо вони підлягають проставленню апостиля. Відмова у прийомі документів або у проставленні апостиля може бути пов’язана виключно з тим, що документ не підлягає цій процедурі. Окрім дотримання вимог нормативно-правових актів нашими спеціалістами, коректне оформлення документів - це також у Ваших інтересах. Якщо помилки та порушення в оформленні документів про освіту будуть помічені іноземною установою, для якої Ви готували документи, Ви можете отримати відмову. У такому разі виправлення ситуації для Вас буде набагато складнішим та потягне за собою додаткові витрати.

Ми не відмовляємо у прийомі документів старого зразка, якщо вони оформлені за нормами, що діяли на дату їх видачі. У таких випадках, незважаючи на всі складнощі, ми намагаємося отримати всю необхідну інформацію своїми силами, у т.ч. знайти інформацію про реорганізовані та розформовані навчальні заклади, витребувати інформацію з архівних установ тощо.

У разі відмови наші спеціалісти завжди надають вичерпну інформацію про її причини, хід розгляду документів та способи виправлення ситуації. Єдиний безальтернативний варіант – це фальшиві та змінені документи, які вилучаються та передаються до правоохоронних органів. За Вашим письмовим зверненням обов’язково надається офіційна відповідь.


Тільки офіційна оплата послуг!

Наш Центр не є бюджетною установою та не отримує фінансування чи компенсації за рахунок коштів державного бюджету України. Усі витрати на надання Вам послуг фінансуються виключно за рахунок надходжень від наших додаткових сервісів. Тому ми зі свого боку зацікавлені максимально розширити спектр наших послуг, що дозволить клієнтам знайти просте рішення своєї проблеми, у т.ч. у нестандартних та складних випадках. Оплата наших послуг завжди здійснюється одним із таких способів: через касовий апарат у нашому офісі, за квитанцією в банківській установі, через систему електронних платежів або за інвойсом у разі оплати з-за кордону. Будь-які інші форми оплати неможливі.

Крім того, наголошуємо, що Ви можете подати документи для проставлення апостиля, сплативши лише державне мито до загального фонду держбюджету України обсягом 51,00 грн для фізичних осіб або 85,00 грн для юридичних осіб. У цьому разі Ваші документи будуть обов’язково оброблені в нетерміновому режимі у порядку загальної черги. Ви також, як решта клієнтів, зможете відстежувати статус обробки документів у Вашому Персональному кабінеті та отримаєте sms-повідомлення про виконання Вашого замовлення.


Ми не створюємо штучні черги!

Протягом навчального року, з вересня до травня, Ви гарантовано можете подати документи в приймальні дні та години, подавши Вашу заявку за 30–40 хвилин до закінчення прийому. Черги у цей період в нашому Центрі, залежно від дня тижня, або відсутні, або невеликі. Також нагадуємо, що Ви можете забронювати дату і час візиту, заповнивши заявку на особисту подачу в Персональному кабінеті. Так Ви не витрачатимете час на очікування в черзі.

Сезонне навантаження припадає на червень–липень. У цей період всі навчальні заклади України видають документи про освіту, а у навчальних закладах за кордоном стартує вступна кампанія. З цих причин навантаження на Центр та кількість поданих документів зростає у 10 разів, а в окремі дні – у 20 разів порівняно з іншими періодами. Ми вживаємо усіх можливих заходів, щоб збільшити «пропускну спроможність» у ці два місяці. Проте повністю нівелювати цей пік та зробити його непомітним для Вас неможливо. У цей період через об’єктивні причини можливі черги. Також відчутне навантаження у травні та серпні.

Якщо Ви плануєте від’їзд за кордон і вже готуєте документи, будь ласка, не відкладайте їх подачу на літній період.


Ми не працюємо «з папірцями», ми працюємо з людьми!

Ми розуміємо, що за кожним документом, за кожним зверненням стоїть людина з її планами, мріями та сподіваннями. Тому, якщо це в наших силах, ми завжди йдемо Вам назустріч і намагаємося надати будь-яку можливу допомогу. Ми надаємо її, коли Ви навіть про це і не здогадуєтеся, відповідаючи на всі запити щодо Ваших освітніх документів від іноземних організацій із визнання, посольств та роботодавців. Ми не ставимося до своєї роботи формально, «перекладаючи папірці з місця на місце». Ми радіємо, коли Ви задоволені нашою роботою, ми переживаємо, коли Ви незадоволені. Для нас Ваші обґрунтовані зауваження – це заклик до дії та можливість удосконалити свою роботу. Отже, будемо вдячні за будь-які відгуки.

Зі свого боку, просимо поважного ставлення до наших співробітників!

З повагою,
керівництво Центра

АПОСТИЛЬ ДЛЯ ЗВО

Заклад вищої освіти, з урахуванням строків перебування іноземців в Україні на законних підставах, подає документи про освіту іноземців для проставлення апостиля до Міністерства освіти і науки України, для легалізації – до Міністерства закордонних справ України.

Легалізація документів про освіту та проставлення на них апостиля здійснюється представником закладу освіти у рік видачі документів про освіту у такій послідовності: спочатку проставлення апостиля, потім – легалізація.

Для подачі документів про освіту на процедуру апостилювання необхідно заповнити електронні заявки на особисту подачу документів в персональному кабінеті. Максимальна кількість документів в одній заявці – 40. Просимо попередньо узгодити день візиту представника ЗВО за телефонами: +38 044 484 64 45, 484 64 95 для зручності та оперативної обробки документів.

Перед поданням документів про освіту іноземців для легалізації, документи мають бути верифіковані Національним інформаційним центром академічної (зразок листа від ЗВО).

За додатковою інформацією звертайтеся до Міністерства освіти і науки України за контактним номером +38 044 481 32 79, а також до Національного інформаційного центру академічної мобільності: e-mail – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , тел. +38 044 484 64 45.

Структура вищої освіти відповідно до чинного законодавства України.

Пакет для ICAS Canada

Наш Центр здійснює верифікацію документів про освіту для ICAS Сanada. Ви можете замовити формування пакета для ICAS Canada під час особистого прийому в нашому Центрі або подати заявку дистанційно (без візиту в офіс).

З 05.11.2020 передача пакета документів в ICAS Canada здійснюється нашим Центром в електронному вигляді. Такий формат передачі документів значно пришвидшує процес розгляду справ заявників, які звертаються для визнання їхніх кваліфікацій, здобутих в Україні.

З процедурою подачі документів в ICAS Канада для України можна ознайомитися на сайті організації.

Інформацію щодо коректного заповнення верхньої частини аплікаційної форми «Applicant to Complete This Section» та вибору (переліку) документів для формування пакета ICAS (наприклад: чи потрібен атестат про середню освіту, диплом бакалавра, архівна довідка і т.п.) потрібно дізнаватися безпосередньо в організації ICAS.


До пакета документів для ICAS Canada, який формується нашим Центром, входять:

  1. Форма-запит ICAS Canada (Official Records Request form), яка заповнюється на кожен документ, що присвоює освітній рівень або ступінь (атестат, диплом, свідоцтво тощо). Після реєстрації на сайті ICAS Canada стає доступною для завантаження форма. Заповніть верхню частину цієї форми та обов’язково вкажіть реєстраційний номер в ICAS Canada.
  2. Копії Ваших документів про освіту разом із додатками до них.
  3. Копія документа разом із перекладом, що підтверджує зміну прізвища (у разі, коли документи про освіту видані на інше прізвище).
  4. Копії перекладів документів про освіту, виконані нашим Центром (у разі замовлення), або копії перекладів, наданих заявником.

Переклад освітніх документів на англійську мову можна замовити в нашому Центрі під час подачі документів. З вартістю послуги перекладу та терміном її виконання можете ознайомитися на нашому сайті в розділі Вартість і терміни. Розрахунок вартості здійснюється спеціалістом Центру під час прийому документів.

Якщо Ви вже маєте переклад освітніх документів, та бажаєте щоб він входив до складу нашого пакета для організації ICAS, Ви можете надати його копії гарної якості під час подачі документів. Надані Вами переклади мають бути завірені нотаріально або печаткою бюро перекладів. Переклади, виконані ЗВО, торгово-промисловими палатами, онлайн-перекладачами тощо, не можуть бути додані до пакета.

Центр формує пакет документів для ICAS Canada лише з тих документів, які входять до узгодженого з організацією переліку. Визначити чи можливо включити надані заявником копії документів до пакета зможе спеціаліст під час їхнього аналізу.


Порядок формування пакета:

  1. Ви подаєте нам (або надсилаєте у разі дистанційної подачі) форми-запити ICAS Canada (Official Records Request form), копії освітніх документів, копії перекладів (за наявності) та копію документа з перекладом, що підтверджує зміну прізвища (за необхідності).
  2. Ми здійснюємо перевірку факту Вашого навчання та видачі документів. Заповнюємо нижню частину аплікаційної форми та засвідчуємо її.
  3. Здійснюємо переклад документів про освіту на англійську мову (у разі замовлення послуги в нашому Центрі).
  4. Надсилаємо готовий пакет документів в електронному вигляді до ICAS Canada.

Термін підготовки пакета – 30 робочих днів. З вартістю послуг Ви можете ознайомитися на відповідній сторінці сайту.

Для замовлення пакета для ICAS Канади зверніться до нашого офісу у приймальні години або оформіть заявку на дистанційно подачу документів.

Увага! Центр здійснює верифікацію документів, формування пакета і організовує його відправку відповідно до вимог ICAS Canada.

Центр не має впливу на процедуру розгляду Ваших документів в ICAS Канада та не несе відповідальність за результати процедури визнання.