header-ua

АПОСТИЛЬ НА ДОКУМЕНТИ ПРО ОСВIТУ

Путь на сайте

ПАКЕТ ДЛЯ WES Canada

Наш Центр здійснює верифікацію документів про освіту для WES Canada.


Враховуючи ситуацію, яка склалася на території України та введення воєнного стану у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, для полегшення процедури подачі документів для заявників, з 24 лютого 2022 року до моменту припинення бойових дій на території України, ми приймаємо скан-копії гарної якості замість оригіналів для формування пакета документів для організації WES Canada.


З 02.06.2020 передача пакета документів в WES Canada здійснюється нашим Центром в електронному вигляді через захищений протокол передачі файлів. Такий формат передачі документів значно пришвидшує процес розгляду справ заявників, які звертаються для визнання їх кваліфікацій, отриманих на території України.

Під час оформлення пакета наші спеціалісти орієнтуються виключно на вимоги WES. З процедурою подачі документів в WES Canada для України та вимогами до наповнення пакета можна ознайомитися на сайті WES. Інформацію щодо коректного заповнення верхньої частини (А) аплікаційної форми та вибору (переліку) документів для формування пакета WES (наприклад: чи потрібен атестат про середню освіту, диплом бакалавра, архівна довідка і т.п.) дізнавайтеся безпосередньо в WES на їхньому сайті у віконці «Have a Question?».

Ви можете замовити формування пакета для WES під час особистого прийому в нашому Центрі або подати заявку дистанційно (без візиту в офіс).


До пакета для WES Canada входять:

  1. Аплікаційна форма WES (Academic Records Request Form), яка заповнюється на кожен документ, що присвоює освітній рівень або ступінь (атестат, диплом, свідоцтво тощо). Аплікаційна форма стає доступною для завантаження після реєстрації на сайті WES Canada. Власник документів заповнює в електронному вигляді або вручну таблицю частини «А» даної аплікаційної форми та обов’язково вказує реєстраційний номер у WES (Reference #), ставить власний підпис та дату заповнення у відповідних полях.
  2. Копії документів про освіту разом із додатками до них, завірені печаткою нашого Центру.
  3. Копії перекладів документів про освіту, виконані Центром (у разі замовлення).

Переклад освітніх документів на англійську мову можна замовити в нашому Центрі під час подачі документів. З вартістю послуги перекладу та терміном її виконання можете ознайомитися на нашому сайті в розділі Вартість і терміни. Розрахунок здійснюється спеціалістом Центру під час прийому документів.

Переклади освітніх документів, виконані іншими перекладачами та організаціями, не входять до пакета, який формується нашим Центром! Ви надсилаєте їх до WES Canada самостійно.


Порядок формування пакета:

  1. Ви подаєте нам (або надсилаєте у разі дистанційної подачі) аплікаційні форми WES Canada та оригінали освітніх документів.
  2. Ми здійснюємо перевірку факту Вашого навчання та видачі документів. Заповнюємо нижню частину «В» аплікаційної форми, засвідчуємо копії Ваших освітніх документів.
  3. Здійснюємо переклад документів про освіту (у разі замовлення).
  4. Далі пакет документів в електронній формі передається в WES через захищений протокол передачі файлів.

Оригінали освітніх документів та їхні переклади Ви можете отримати в нашому офісі (відповідно до графіку видачі) або, в разі дистанційної подачі чи замовлення організації кур'єрської доставки, ми надішлемо їх на зазначену Вами адресу.

Термін підготовки пакета – 10 або 30 робочих днів залежно від типу документів. Визначити термін зможе спеціаліст під час аналізу Ваших документів. Термін організації кур'єрської відправки та її вартість не входять до терміну і вартості формування пакета для WES. З вартістю послуг Ви можете ознайомитися на відповідній сторінці сайту.

Увага! Центр здійснює тільки верифікацію документів, оформлення пакета відповідно до вимог WES Canada та надсилає його до WES. Центр не має впливу на процедуру розгляду Ваших документів в WES Canada та не несе відповідальність за результати процедури визнання.

ПОДАЧА З ВІЗИТОМ

Документи можна подати особисто або через Вашого представника в нашому офісі у години прийому. Подати документи може як їхній власник, так й інша особа (представник власника) без нотаріально засвідченого доручення.


Для подачі документів з візитом в офіс Заявнику необхідно:

1. Заздалегідь заповнити електронну заявку та здійснити попередній запис (забронювати час візиту). Ці опції стають доступними після реєстрації Персонального кабінету на цьому сайті.

Заявник повинен для усіх документів, які він планує подати, створити одну спільну електронну заявку.Наприклад, для атестата/диплома і додатка до нього не потрібно створювати різні заявки. Щоб додати кожен наступний документ до заявки натисніть «Додати документ».

2. Прийти з підготовленим пакетом документів у заброньований час прийому до нашого офісу. Якщо бронювання часу недоступне через пікове навантаження, Ви зможете подати документи в порядку живої черги у неприймальні години, скориставшись послугою додаткового прийому, відповідно до графіку. В Заявника має бути з собою власний паспорт та ідентифікаційний код для оплати квитанцій. Пакет документів необхідно передати адміністратору, повідомивши номер заявки, перелік послуг, бажані терміни обробки.

3. При особистій подачі документів на термінову обробку спеціаліст визначить, чи потрібно надсилати запит до навчального закладу або іншої установи для отримання додаткової інформації. Від цього залежатимуть можливі терміни обробки Ваших документів.

4. Після визначення термінів Ви отримаєте квитанції на сплату згідно з вартістю послуг, а також документ, за яким зможете отримати Ваші документи.

5. Оплатити замовлення в повному обсязі та отримати відмітку про здійснення оплати. Робота з документами розпочинається наступного дня після отримання повного пакета документів спеціалістами нашого Центру та оплати замовлення в повному обсязі.

6. Статус Вашого замовлення Ви можете відстежувати:

  • в ПК;
  • на сайті в розділі «Процедура видачі – Перевірка готовності»;
  • за контактними телефонами, назвавши реєстраційний номер заявки (наприклад, az-11111-20).

7. Отримати документи Ви можете відповідно до графіку видачі або замовивши послугу Організація відправки кур’єрською службою.

Для отримання документів одержувачу обов’язково необхідно мати при собі паспорт, оригінал розписки, яку Заявник отримає після подачі документів. Видача документів в офісі доступна за умови дотримання правил безпеки.

Пропонуємо також замовити організацію відправки готових документів кур’єрською службою. Повідомте про це адміністратора під час прийому документів, а також адресу, ПІБ і мобільний телефон одержувача.

ІНСТРУКЦІЯ З РЕЄСТРАЦІЇ ПЕРСОНАЛЬНОГО КАБІНЕТУ

Для зручності подачі документів та задля економії часу рекомендуємо скористатися Персональним кабінетом. Персональний кабінет стає доступним тільки після реєстрації на сайті. Тому передусім Вам необхідно зареєструватися.


Як зареєструватися?

  1. Натиснути кнопку «Зареєструватися» у правій верхній частині сторінки.
  2. Користуючись підказками, заповнити усі поля відповідною інформацією. Щоб побачити підказку, необхідно навести курсор на назву поля;

  3. Після заповнення усіх полів натиснути кнопку «Зареєструватися».
  4. Необхідно активувати обліковий запис. Для цього потрібно перейти за посиланням, яке було надіслано Вам на електронну адресу, вказану під час реєстрації.
  5. Після переходу за посиланням необхідно увійти на сайт за допомогою логіна та пароля.

Реєстрацію завершено. Тепер Ви можете користуватися Персональним кабінетом. Відповідний розділ з’явився у меню ліворуч. Ця функція надає змогу створити електронну заявку на дистанційну подачу або подачу документів з візитом в офіс, а також дізнатися статус обробки Ваших документів та отримати консультацію спеціаліста.


Як створити заявку?

  1. Визначитися, яким чином Ви бажаєте подати документи - з візитом в офіс або дистанційно, надіславши їх кур’єром.
  2. Натиснути відповідний тип заявки для створення.
  3. Під час створення заявки введіть дані заявника (етап 1), дані власника документа про освіту та дані безпосередньо документа про освіту (етап 2).

Зверніть увагу: заявник - той, хто планує подавати документи. У полях блоку, присвяченого інформації про заявника, необхідно вносити дані того, хто фактично подаватиме чи надсилатиме документи. Якщо документи подаватиме чи надсилатиме їхній власник, дані заявника і власника документів співпадатимуть.

  1. Користуючись підказками, заповніть активні поля. Щоб скористатися підказкою, наведіть курсор на знак питання «?» біля відповідного поля.

Зверніть увагу: максимальний об’єм кожної скан-копії повинен сягати не більше 1 Мб. Якщо розмір файлу перевищує вказаний об’єм, Вам необхідно стиснути його до прийнятного розміру.

  1. Прикріпіть скановані файли освітніх документів (у разі дистанційної подачі документів).
  2. Після заповнення усіх необхідних полів, натисніть «Зберегти заявку».

Заявку створено. Вона знаходиться у списку створених заявок у вашому Персональному кабінеті. Ви маєте змогу здійснити такі операції з нею, як відправити в обробку, редагувати заявку або ж створити нову.

Зверніть увагу: на цьому етапі заявка знаходиться лише у Вашому Персональному кабінеті зі статусом «Формування заявки». Щоб надіслати заявку на обробку спеціалістам Центру, необхідно у переліку доступних дій обрати операцію «Відправити в обробку».

Наступні Ваші дії залежать від способу подачі документів:

  • якщо подача з візитом - можете одразу відвідати Центр для подачі документів;
  • якщо подача дистанційна - очікуйте протягом 1-3 робочих днів відповідь від оператора у Персональнму кабінеті щодо надісланої заявки.

ДИСТАНЦІЙНА ПОДАЧА ДОКУМЕНТІВ

Дистанційна подача документів – поетапний процес, який здійснюється виключно через Персональний кабінет (надалі – ПК). Усі документи для оплати замовлення та заповнення пакета для відправки Ви отримуєте від оператора, листування з яким здійснюється через ПК, покроково в процесі обробки заявки. Лише після проходження усіх вказаних етапів Ви можете надсилати документи в роботу.


Крок 1. Створення заявки на дистанційну подачу документів у ПК

Для відкриття доступу до ПК необхідно зареєструватися на сайті. Після цього розпочніть створення заявки на дистанційну подачу. Дотримуючись інструкцій, заповніть у заявці необхідні активні поля. Якщо під час заповнення заявки у Вас виникнуть запитання, Ви одразу зможете поставити їх у телефонному режимі – повідомлення ще не надісланої на обробку заявки оператору не надходять.

Після надсилання в роботу заявки оператор реагує на неї протягом 1–3 робочих днів. Некоректно оформлена заявка в роботу не береться. Якщо Ви зацікавлені в оперативній обробці Ваших документів, рекомендуємо одразу заповнити заявку максимально правильно. Усі вимоги наводяться виключно у Ваших інтересах для уникнення перешкод під час роботи з документами.

Вимоги до заповнення заявки:

  1. Заявником може бути лише повнолітня особа із паспортом.
  2. Власник документів не зобов’язаний бути заявником. Тобто подавати документи може не обов’язково їхній власник. Це може зробити інша особа без нотаріально засвідченого доручення.
  3. Заявник повинен для усіх документів, які він планує подати, створити одну спільну заявку. Наприклад, для атестата/диплома і додатка до нього не потрібно створювати різні заявки. Усі документи, які Ви плануєте подати, потрібно прикріпити до однієї заявки, крок за кроком заповнивши інформацію про кожний з них та прикріпивши відповідні скан-копії.
  4. Заявник повинен створювати заявку від свого імені, а не від імені власника документів. Наприклад, якщо заявник хоче подати два комплекти документів різних власників, не потрібно створювати дві різні заявки від імені власників.
  5. Наведене в заявці ім’я власника документів повинно збігатися з іменем, зазначеному в документі (тобто українською мовою, як і в документі).
  6. Якщо заявник (і власник документів водночас) змінив прізвище після отримання освітнього документа, він повинен створити заявку на нинішнє прізвище (за паспортом), а під час заповнення інформації про документи вказати прізвище за документом.

Технічні вимоги до скан-копій:

  1. Під час розгляду скан-копій уся увага приділяється реквізитам документа (назві документа, серійному номеру, даті видачі та підписам, ПІБ власника). Тому надання скан-копій сторінок, які містять цю інформацію, обов’язкова.
  2. Скан-копії повинні бути кольоровими та читабельними (рекомендована роздільна здатність при скануванні – 200­–300 dpi). Якщо Ви не маєте можливість відсканувати, фотографії документів теж приймаються, проте лише за умови відповідності зазначеним вимогам до зображення.
  3. Формат зображення – .jpg та .jpeg
  4. Розмір кожної – не більше, ніж 1 Мб.

Скан-копії Ваших документів - це єдиний засіб визначити терміни та можливість їхньої обробки. Тому просимо надати нам можливість зробити це швидко та без помилок.


Крок 2. Визначення термінів та вартості замовлення

Швидкість реагування операторів на заявку – від 1 до 3 робочих днів. Протягом цього терміну Вам у ПК надходить відповідь спеціаліста щодо:

  • правильності оформлення надісланої заявки;
  • або можливих термінів обробки Ваших документів.

Переглянути повідомлення Ви можете, натиснувши на конверт із непрочитаним повідомленням (рис. 1.)

Рис. 1. Непрочитане повідомлення від оператора

Відповідь про обрані терміни чи уточнюючі запитання потрібно надати у ПК оператору (рис. 2, 3). На підставі обраних термінів та послуг він сформує для Вас заяви для заповнення, які увійдуть в пакет для відправки, та рахунок для сплати.

Рис. 2. Перехід у поле для відповіді

Рис. 3. Поле для введення повідомлення

Увага! Етап визначення термінів – остання можливість внести корективи до заявки (змінити кількість документів чи перелік послуг до них). Тому обміркуйте все ретельно, після виставлення заяв і рахунку внести зміни буде неможливо.


Крок 3. Заповнення заяв і оплата замовлення

На цьому етапі Ви роздруковуєте заяви, сформовані оператором, і сплачуєте рахунок.

Заяви надходять не на електронну пошту, а у ПК. Переглянути заяви Ви зможете, натиснувши в доступних опціях навпроти заявки «Переглянути документи» (рис. 4)

Рис. 4. Перегляд сформованих заяв та рахунку

Уважно ознайомтеся з інструкцією із заповнення заяв у повідомленнях від оператора. Роздрукуйте заяви, заповніть їх та надішліть на перевірку на вказану спеціалістом електронну адресу. Очікуйте відповідь щодо коректності заповнення заяв від оператора у ПК.

Сплатіть рахунок – або он-лайн у персональному кабінеті, або у банку за допомогою сформованої квитанції. У разі сплати в ПК квитанція для підтвердження оплати не потрібна, у разі сплати через банк збережіть банківські квитанції — їх потрібно буде надіслати разом з документами.


Крок 4. Надсилання пакета документів

Після перевірки заповнення заяв оператором Вам надійде повідомлення про подальші дії, а саме про відправку пакета документів.

Орієнтовний перелік документів для надсилання в роботу:

  • оригінали освітніх документів для апостилювання;
  • оригінали правильно заповнених заяв;
  • оригінал платіжного документа, що підтверджує оплату (якщо вона була здійснена через банк).

Перелік може змінюватися у конкретних випадках. Прохання при формуванні пакета орієнтуватися на перелік документів, вказаний у повідомленні від оператора.

Сформований пакет документів потрібно надіслати обраною Вами курֹ’єрською службою безпосередньо в наш офіс за адресою: ДП "Інформаційно-іміджевий центр", вул. В'ячеслава Чорновола, 25, м. Київ, 01135, Україна.

Отримавши Ваші документи для проставлення апостиля, ми обов’язково повідомимо Вас про це. Робота з документами розпочинається наступного дня після отримання повного пакета документів та оплати замовлення в повному обсязі.

Увага! За скан-копіями для дистанційної подачі здійснюється лише попередній аналіз документів. Тому в поодиноких випадках після отримання нами оригіналів документів можлива зміна деяких умов замовлення.

Статус Вашого замовлення Ви можете відстежувати або в ПК, або за контактними телефонами.

Увага! Для дотримання конфіденційності інформації, наданої в процесі роботи з документами, ми не маємо права у телефонному режимі розголошувати інформацію третім особам. У зв’язку з цим уся інформація щодо документів надається по телефону лише заявникам.

Робота з освітніми документами при Міністерстві освіти України – такий самий складний та відповідальний процес, як і робота з іншими Вашими документами у візових центрах, посольствах тощо. Тому наполегливо просимо поставитися до процесу з аналогічною зосередженістю і дотримуватися зазначених вказівок максимально точно – це значно спростить і прискорить нашу з Вами співпрацю. Щиро дякуємо за розуміння!

__404__

Плохи дела: мы не можем найти эту страницу!

Вы запросили{%sh404SEF_404_URL%}, но как наши серверы ни старались, мы не смогли ее найти. Что случилось?

  • ссылка, на которую Вы щелкнули чтобы прибыть сюда, содержит опечатку
  • или эта страница была каким-то образом либо удалена, либо переименована нами
  • или, что конечно же маловероятно, Вы вводили ее вручную и при этом допустили небольшую ошибку?

{sh404sefSimilarUrlsCommentStart}Впрочем, на этом мир не кончается: Вас, возможно, заинтересуют следующие страницы на нашем сайте:{sh404sefSimilarUrlsCommentEnd}

{sh404sefSimilarUrls}