header-ua

АПОСТИЛЬ НА ДОКУМЕНТИ ПРО ОСВIТУ

Путь на сайте

ДИСТАНЦІЙНА ПОДАЧА ДОКУМЕНТІВ

Дистанційна подача документів — поетапний процес, який здійснюється виключно через Персональний кабінет (надалі — ПК). Усі документи для оплати замовлення та заповнення пакета для відправки Ви отримуєте від оператора, листування з яким здійснюється через ПК, покроково в процесі обробки заявки. Лише після проходження усіх вказаних етапів Ви можете надсилати документи в роботу.


Крок 1. Створення заявки на дистанційну подачу документів у ПК

Для відкриття доступу до ПК необхідно зареєструватися на сайті. Після цього розпочніть створення заявки на дистанційну подачу. Дотримуючись інструкцій, заповніть у заявці необхідні активні поля. Якщо під час заповнення заявки у Вас виникнуть запитання, Ви одразу зможете поставити їх у телефонному режимі — повідомлення ще не надісланої на обробку заявки оператору не надходять.

Після надсилання в роботу заявки оператор реагує на неї протягом 1-3 робочих днів. Некоректно оформлена заявка в роботу не береться. Якщо Ви зацікавлені в оперативній обробці Ваших документів, рекомендуємо одразу заповнити заявку максимально правильно. Усі вимоги наводяться виключно у Ваших інтересах для уникнення перешкод під час роботи з документами.

Вимоги до заповнення заявки:

  1. Заявником може бути лише повнолітня особа із паспортом.
  2. Власник документів не зобов’язаний бути заявником. Тобто подавати документи може не обов’язково їхній власник. Це може зробити інша особа без нотаріально засвідченого доручення.
  3. Заявник повинен для усіх документів, які він планує подати, створити одну спільну заявку. Наприклад, для атестата/диплома і додатка до нього не потрібно створювати різні заявки. Усі документи, які Ви плануєте подати, потрібно прикріпити до однієї заявки, крок за кроком заповнивши інформацію про кожний з них та прикріпивши відповідні скан-копії.
  4. Заявник повинен створювати заявку від свого імені, а не від імені власника документів. Наприклад, якщо заявник хоче подати два комплекти документів різних власників, не потрібно створювати дві різні заявки від імені власників.
  5. Наведене в заявці ім’я власника документів повинно збігатися з іменем, зазначеному в документі (тобто українською мовою, як і в документі).
  6. Якщо заявник (і власник документів водночас) змінив прізвище після отримання освітнього документа, він повинен створити заявку на нинішнє прізвище (за паспортом), а під час заповнення інформації про документи вказати прізвище за документом.

Технічні вимоги до скан-копій:

  1. Під час розгляду скан-копій уся увага приділяється реквізитам документа (назві документа, серійному номеру, даті видачі та підписам, ПІБ власника). Тому надання скан-копій сторінок, які містять цю інформацію, обов’язкова.
  2. Скан-копії повинні бути кольоровими та читабельними (рекомендована роздільна здатність при скануванні — 200­–300 dpi). Якщо Ви не маєте можливість відсканувати, фотографії документів теж приймаються, проте лише за умови відповідності зазначеним вимогам до зображення.
  3. Формат зображення — .jpg та .jpeg
  4. Розмір кожної — не більше, ніж 1 Мб.

Скан-копії Ваших документів — це єдиний засіб визначити терміни та можливість їхньої обробки. Тому просимо надати нам можливість зробити це швидко та без помилок.


Крок 2. Визначення термінів та вартості замовлення

Швидкість реагування операторів на заявку – від 1 до 3 робочих днів. Протягом цього терміну Вам у ПК надходить відповідь спеціаліста щодо:

  • правильності оформлення надісланої заявки;
  • або можливих термінів обробки Ваших документів.

Переглянути повідомлення Ви можете, натиснувши на конверт із непрочитаним повідомленням (рис. 1.)

Рис. 1. Непрочитане повідомлення від оператора

Відповідь про обрані терміни чи уточнюючі запитання потрібно надати у ПК оператору (рис. 2, 3). На підставі обраних термінів та послуг він сформує для Вас заяви для заповнення, які увійдуть в пакет для відправки, та рахунок для сплати.

Рис. 2. Перехід у поле для відповіді

Рис. 3. Поле для введення повідомлення

Увага! Етап визначення термінів — остання можливість внести корективи до заявки (змінити кількість документів чи перелік послуг до них). Тому обміркуйте все ретельно, після виставлення заяв і рахунку внести зміни буде неможливо.


Крок 3. Заповнення заяв і оплата замовлення

На цьому етапі Ви роздруковуєте заяви, сформовані оператором, і сплачуєте рахунок.

Заяви надходять не на електронну пошту, а у ПК. Переглянути заяви Ви зможете, натиснувши в доступних опціях навпроти заявки «Переглянути документи» (рис. 4)

Рис. 4. Перегляд сформованих заяв та рахунку

Уважно ознайомтеся з інструкцією із заповнення заяв у повідомленнях від оператора. Роздрукуйте заяви, заповніть їх та надішліть на перевірку на вказану спеціалістом електронну адресу. Очікуйте відповідь щодо коректності заповнення заяв від оператора у ПК.

Сплатіть рахунок – або он-лайн у персональному кабінеті, або у банку за допомогою сформованої квитанції. У разі сплати в ПК квитанція для підтвердження оплати не потрібна, у разі сплати через банк збережіть банківські квитанції — їх потрібно буде надіслати разом з документами.


Крок 4. Надсилання пакета документів

Після перевірки заповнення заяв оператором Вам надійде повідомлення про подальші дії, а саме про відправку пакета документів.

Орієнтовний перелік документів для надсилання в роботу:

  • оригінали освітніх документів для апостилювання;
  • оригінали правильно заповнених заяв;
  • оригінал платіжного документа, що підтверджує оплату (якщо вона була здійснена через банк).

Перелік може змінюватися у конкретних випадках. Прохання при формуванні пакета орієнтуватися на перелік документів, вказаний у повідомленні від оператора.

Сформований пакет документів потрібно надіслати обраною Вами курֹ’єрською службою безпосередньо в наш офіс за адресою: ДП "Інформаційно-іміджевий центр", вул. В'ячеслава Чорновола, 25, м. Київ, 01135, Україна.

Отримавши Ваші документи для проставлення апостиля, ми обов’язково повідомимо Вас про це. Робота з документами розпочинається наступного дня після отримання повного пакета документів та оплати замовлення в повному обсязі.

Увага! За скан-копіями для дистанційної подачі здійснюється лише попередній аналіз документів. Тому в поодиноких випадках після отримання нами оригіналів документів можлива зміна деяких умов замовлення.

Статус Вашого замовлення Ви можете відстежувати або в ПК, або за контактними телефонами.

Увага! Для дотримання конфіденційності інформації, наданої в процесі роботи з документами, ми не маємо права у телефонному режимі розголошувати інформацію третім особам. У зв’язку з цим уся інформація щодо документів надається по телефону лише заявникам.

Робота з освітніми документами при Міністерстві освіти України — такий самий складний та відповідальний процес, як і робота з іншими Вашими документами у візових центрах, посольствах тощо. Тому наполегливо просимо поставитися до процесу з аналогічною зосередженістю і дотримуватися зазначених вказівок максимально точно — це значно спростить і прискорить нашу з Вами співпрацю. Щиро дякуємо за розуміння!

ІНСТРУКЦІЯ З РЕЄСТРАЦІЇ ПЕРСОНАЛЬНОГО КАБІНЕТУ

Для зручності подачі документів та задля економії часу рекомендуємо скористатися Персональним кабінетом. Персональний кабінет стає доступним тільки після реєстрації на сайті. Тому передусім Вам необхідно зареєструватися.

Як зареєструватися?

  1. Натиснути кнопку «Зареєструватися» у правій верхній частині сторінки.
  2. Користуючись підказками, заповнити усі поля відповідною інформацією. Щоб побачити підказку, необхідно навести курсор на назву поля;

  3. Після заповнення усіх полів натиснути кнопку «Зареєструватися».
  4. Необхідно активувати обліковий запис. Для цього потрібно перейти за посиланням, яке було надіслано Вам на електронну адресу, вказану під час реєстрації.
  5. Після переходу за посиланням необхідно увійти на сайт за допомогою логіна та пароля.

Реєстрація завершено. Тепер Ви можете користуватися Персональним кабінетом. Відповідний розділ з’явився у меню ліворуч. Ця функція надає змогу створити електронну заявку на дистанційну подачу або подачу документів з візитом в офіс, а також дізнатися статус обробки Ваших документів та отримати консультацію спеціаліста. 

 


Як створити заявку?

  1. Визначитися, яким чином Ви бажаєте подати документи - з візитом в офіс або дистанційно, надіславши їх кур’єром.
  2. Натиснути відповідний тип заявки для створення.
  3. Під час створення заявки введіть дані заявника (етап 1), дані власника документа про освіту та дані безпосередньо документа про освіту (етап 2). 

Зверніть увагу: заявник – той, хто планує подавати документи. У полях блоку, присвяченого інформації про заявника, необхідно вносити дані того, хто фактично подаватиме чи надсилатиме документи. Якщо документи подаватиме чи надсилатиме їхній власник, дані заявника і власника документів співпадатимуть.

  1. Користуючись підказками, заповніть активні поля. Щоб скористатися підказкою, наведіть курсор на знак питання «?» біля відповідного поля.

Зверніть увагу: максимальний об’єм кожної скан-копії повинен сягати не більше 1 Мб. Якщо розмір файлу перевищує вказаний об’єм, Вам необхідно стиснути його до прийнятного розміру.

  1. Прикріпіть скановані файли освітніх документів (у разі дистанційної подачі документів).
  2. Після заповнення усіх необхідних полів, натисніть «Зберегти заявку».

Заявку створено. Вона знаходиться у списку створених заявок у вашому Персональному кабінеті. Ви маєте змогу здійснити такі операції з нею, як відправити в обробку, редагувати заявку або ж створити нову.

Зверніть увагу: на цьому етапі заявка знаходиться лише у Вашому Персональному кабінеті зі статусом «Формування заявки». Щоб надіслати заявку на обробку спеціалістам Центру, необхідно у переліку доступних дій обрати операцію «Відправити в обробку». 

Наступні Ваші дії залежать від способу подачі документів:

  • якщо подача з візитом — можете одразу відвідати Центр для подачі документів;
  • якщо подача дистанційна — очікуйте протягом 1-3 робочих днів відповідь від оператора у Персональнму кабінеті щодо надісланої заявки. 

Головнa

Головна

АПОСТИЛЬ НА ДОКУМЕНТИ ПРО ОСВІТУ

Вітаємо вас на сайті Інформаційно-іміджевого центру, на якому ви можете отримати необхідну інформацію щодо проставлення апостиля на документи про освіту.


Шановні клієнти!

У зв’язку з нагальною потребою проведення технічних робіт із нашим серверним обладнанням на деякий час Персональний кабінет буде недоступний для роботи із заявками та перегляду інформації.

Орієнтовний час технічних робіт: 06.12.2019 (п’ятниця) з 17:00-22:00 за київським часом.

Після відновлення роботи серверів вся інформація у Вашому Персональному кабінеті стане доступною для Вас.

Перепрошуємо за незручності!


Увага!

Без Згоди на обробку персональних даних встановленого зразка від власника документів та заявника документи в роботу не приймаються (Закон України «Про захист персональних даних» № 2297-VІ від 01.06.2010р.). Докладніше - Перелік документів.


Верифікація документів про освіту для легалізації у звичайному режимі здійснюється протягом 2-3 днів в залежності від завантаження виробничої ділянки.


Державне підприємство «Інформаційно-іміджевий центр» Міністерства освіти і науки України виконує функції Національного інформаційного центру академічної мобільності (Постанова КМУ від 31.08.2011 №924). Зокрема, до повноважень Центру входить перевірка автентичності документів про освіту, виданих навчальними закладами України та інших держав. Результатом позитивної перевірки є проставлення Міністерством освіти і науки України штампа «апостиль» на Ваших освітніх документах, що підтверджує правомірність їх видачі для компетентних органів з питань визнання в інших країнах.

«Інформаційно-іміджевий центр» не лише готує документи, що подаються для прийняття Міністерством рішення щодо проставлення штампа «апостиль», ми працюємо за принципом «єдиного вікна», щоб забезпечити максимальну зручність для Вас при зверненні до Міністерства по апостиль.

Крім того, ми надаємо додаткові можливості для подання та отримання Ваших документів:

1. Ви можете замовити термінову обробку документів, яку ми можемо здійснити навіть «день у день» (якщо Ваші документи не потребують направлення запиту). Детальніше - Термінова обробка документів.

2. Можливість подання та отримання документів поза приймальними годинами Міністерства – Ви можете подати свої документи для апостилювання у зручний для Вас час протягом робочого дня. Ознайомтеся з умовами у розділі: Подача у зручний час.

3. Якщо Ви перебуваєте не в Києві, Вам не обов’язково витрачати час на поїздку. Ми пропонуємо послугу прийому документів, надісланих кур’єрською службою, та організацію відправки готових документів за Вашою адресою. Така можливість буде зручною як для тих, хто проживає в інших містах України, так і для тих, хто вже мешкає за кордоном. Детально – Апостиль без візиту.

4. Для зручності тих, хто планує приїхати до нашого офісу і подати документи особисто, ми також пропонуємо нові можливості. Тепер заяву Ви зможете оформити безпосередньо на нашому сайті. Для цього необхідно пройти нескладну процедуру реєстрації Персонального кабінету. У ньому Ви зможете заповнити заяву на особисту чи дистанційну подачу документів. Крім того, в Персональному кабінеті, заповнивши заяву, можна обрати зручний для Вас день і час візиту. Це означає, що Ви не будете витрачати свій час у черзі. Після подачі документа в своєму Персональному кабінеті Ви зможете відстежувати статус обробки Ваших документів до моменту їх готовності.

5. Окрім апостиля на документи, іноді у наших співгромадян виникає потреба в інших документах, що підтверджують їхню освіту. Такі документи можуть вимагати іноземні посольства, іноземні організації з визнання кваліфікацій та інші установи. Ми можемо допомогти в багатьох таких ситуаціях. Найчастіші випадки, в яких до нас звертаються по допомогу:

  • довідка "Про підтвердження факту навчання та право отримання наступного кваліфікаційно-освітнього рівня та здійснення професійної діяльності";
  • довідка "Про наявність ліцензіі та рівень акредитації вищих навчальних закладів";
  • довідка "Про систему оцінювання в Україні";
  • довідка "Про підтвердження педогогічної освіти";
  • пакет для WES або іншої іноземної організації з визнання кваліфікацій.

Ми намагаємося допомогти кожному, хто до нас звертається, а також зробити взаємодію з нами максимально зручною та прозорою. Сподіваємось, що Ваше рішення співпрацювати з нами буде підкріплене ефективністю виконання Вашого замовлення.


ЧЕКАЄМО НА ВАС ЗА АДРЕСОЮ:

вул. В'ячеслава Чорновола, 25, м. Київ

схема проїзду

ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ:

тел./факс: +380 44 484 64 45;

+380 44 484 64 95

або e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

__404__

Плохи дела: мы не можем найти эту страницу!

Вы запросили{%sh404SEF_404_URL%}, но как наши серверы ни старались, мы не смогли ее найти. Что случилось?

  • ссылка, на которую Вы щелкнули чтобы прибыть сюда, содержит опечатку
  • или эта страница была каким-то образом либо удалена, либо переименована нами
  • или, что конечно же маловероятно, Вы вводили ее вручную и при этом допустили небольшую ошибку?

{sh404sefSimilarUrlsCommentStart}Впрочем, на этом мир не кончается: Вас, возможно, заинтересуют следующие страницы на нашем сайте:{sh404sefSimilarUrlsCommentEnd}

{sh404sefSimilarUrls}

ПОДАЧА ДОКУМЕНТІВ У ЗРУЧНИЙ ЧАС

Прийом документів для проставлення апостиля здійснюється в першій половині дня, видача документів – у другій половині дня чотири дні на тиждень (див. графік роботи).

Зважаючи на це, ми пропонуємо вам можливість подавати й отримувати документи в зручний для вас час щодня поза приймальними годинами Міністерства.

Співробітники «Інформаційно-іміджевого центру» проконсультують Вас, допоможуть визначитися з термінами та вартістю. Ми гарантуємо високий рівень відповідальності в роботі з Вашими документами та конфіденційність інформації, що надається нам.

Додатковий прийом документів здійснюється з понеділка до п’ятниці в нашому офісі за таким графіком:

 ПНВТСРЧТПТ
Додатковий прийом документів 14:00 - 17:00 14:00 - 17:00 14:00 - 17:00 14:00 - 17:00 10:00 - 16:00

Вартість послуг з подачі та отримання документів у зручний час сплачується додатково до термінової обробки документів та державного мита (див. Вартість і терміни).