header-ua

АПОСТИЛЬ НА ДОКУМЕНТИ ПРО ОСВIТУ

Путь на сайте

Головнa

АПОСТИЛЬ НА ДОКУМЕНТИ ПРО ОСВІТУ

Вітаємо вас на сайті Інформаційно-іміджевого центру, на якому ви можете отримати необхідну інформацію щодо проставлення апостиля на документи про освіту. Прийом документів здійснюється виключно за наявності заздалегідь заповненої електронної заявки та за попереднім записом (бронювання часу візиту). Ці опції стають доступними після реєстрації Персонального кабінету.

Без згоди на обробку персональних даних (завантажити бланк заяви) встановленого зразка від власника документів та заявника документи в роботу не приймаються (Закон України "Про захист персональних даних" № 2297-VІ від 01.06.2010р.). Докладніше - Перелік документів.


Шановні відвідувачі,

прийом документів відновлено, але наразі можливі тимчасові затримки з видачею документів. Дочекайтесь, будь ласка, повідомлення про готовність документів, перш ніж прийти.

Перепрошуємо за тимчасові незручності!


УВАГА!
Під час повітряної тривоги в місті Києві або відключення електроенергії офіс ДП "Інформаційно-іміджевий центр" не працює, прийом відвідувачів призупиняється.
Детальніше>>


Державне підприємство "Інформаційно-іміджевий центр" Міністерства освіти і науки України виконує функції Національного інформаційного центру академічної мобільності (Постанова КМУ від 31.08.2011 №924). Зокрема, до повноважень Центру входить перевірка автентичності документів про освіту, виданих навчальними закладами України та інших держав. Результатом позитивної перевірки є проставлення Міністерством освіти і науки України штампа "апостиль" на Ваших освітніх документах, що підтверджує правомірність їх видачі для компетентних органів з питань визнання в інших країнах.

"Інформаційно-іміджевий центр" не лише готує документи, що подаються для прийняття Міністерством рішення щодо проставлення штампа «апостиль», ми працюємо за принципом "єдиного вікна", щоб забезпечити максимальну зручність для Вас при зверненні до Міністерства по апостиль.


Крім того, ми надаємо додаткові можливості для подання та отримання Ваших документів:

1. Ви можете замовити термінову обробку документів, яку ми можемо здійснити навіть "день у день" (якщо Ваші документи не потребують направлення запиту). Детальніше – Термінова обробка документів.

2. Можливість подання та отримання документів поза приймальними годинами Міністерства – Ви можете подати свої документи для апостилювання у зручний для Вас час протягом робочого дня. Ознайомтеся з умовами у розділі: Подача у зручний час.

3. Якщо Ви перебуваєте не в Києві, Вам не обов’язково витрачати час на поїздку. Ми пропонуємо послугу прийому документів, надісланих кур’єрською службою, та організацію відправки готових документів за Вашою адресою. Така можливість буде зручною як для тих, хто проживає в інших містах України, так і для тих, хто вже мешкає за кордоном. Детально – Апостиль без візиту.

4. Для зручності тих, хто планує приїхати до нашого офісу і подати документи особисто, ми також пропонуємо нові можливості. Тепер заяву Ви зможете оформити безпосередньо на нашому сайті. Для цього необхідно пройти нескладну процедуру реєстрації Персонального кабінету. У ньому Ви зможете заповнити заяву на особисту чи дистанційну подачу документів. Крім того, в Персональному кабінеті, заповнивши заяву, можна обрати зручний для Вас день і час візиту. Це означає, що Ви не будете витрачати свій час у черзі. Після подачі документа в своєму Персональному кабінеті Ви зможете відстежувати статус обробки Ваших документів до моменту їх готовності.

5. Окрім апостиля на документи, іноді у наших співгромадян виникає потреба в інших документах, що підтверджують їхню освіту. Такі документи можуть вимагати іноземні посольства, іноземні організації з визнання кваліфікацій та інші установи. Ми можемо допомогти в багатьох таких ситуаціях. Найчастіші випадки, в яких до нас звертаються по допомогу:

  • довідка "Про підтвердження факту навчання та право отримання наступного кваліфікаційно-освітнього рівня та здійснення професійної діяльності";
  • довідка "Про наявність ліцензіі та рівень акредитації вищих навчальних закладів";
  • довідка "Про систему оцінювання в Україні";
  • довідка "Про підтвердження педогогічної освіти";
  • пакет для WES або іншої іноземної організації з визнання кваліфікацій.

Ми намагаємося допомогти кожному, хто до нас звертається, а також зробити взаємодію з нами максимально зручною та прозорою. Сподіваємось, що Ваше рішення співпрацювати з нами буде підкріплене ефективністю виконання Вашого замовлення.


ЧЕКАЄМО НА ВАС ЗА АДРЕСОЮ:

вул. В'ячеслава Чорновола, 25, м. Київ

ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ:

Тел.: +38 044 484 64 45;

+38 044 484 64 95

або e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ПОДАЧА ДОКУМЕНТІВ У ЗРУЧНИЙ ЧАС

Прийом документів для проставлення апостиля здійснюється в першій половині дня, видача документів – у другій половині дня чотири дні на тиждень (див. графік роботи).

Зважаючи на це, ми пропонуємо вам можливість подавати й отримувати документи в зручний для вас час щодня поза приймальними годинами Міністерства.

Співробітники «Інформаційно-іміджевого центру» проконсультують Вас, допоможуть визначитися з термінами та вартістю. Ми гарантуємо високий рівень відповідальності в роботі з Вашими документами та конфіденційність інформації, що надається нам.

Додатковий прийом документів здійснюється з понеділка до п’ятниці в нашому офісі за таким графіком:

 ПНВТСРЧТПТ
Додатковий прийом документів 14:00 - 17:00 14:00 - 17:00 14:00 - 17:00 14:00 - 17:00 10:00 - 16:00

Вартість послуг з подачі та отримання документів у зручний час сплачується додатково до термінової обробки документів та державного мита (див. Вартість і терміни).

ПРОЦЕДУРА ПОДАЧІ

Ми пропонуємо два варіанти подачі документів на Ваш вибір:

  1. Документи можна передати нам кур’єрською службою і в такий же спосіб отримати їх від нас. Читайте детальну інформацію про апостиль без візиту в офіс через Персональний кабінет;
  2. Документи можна подати особисто або через Вашого представника в нашому офісі у години прийому.

З 28 травня 2020 року прийом документів в офісі здійснюється в новому форматі. Прийом документів здійснюється виключно за умови дотримання правил безпеки, наявності заздалегідь заповненої електронної заявки та за попереднім записом (бронювання часу візиту). Ці опції стають доступними після реєстрації Персонального кабінету на цьому сайті. З детальною інформацією стосовно правил прийому можна ознайомитися на відповідній сторінці сайту.

Зверніть увагу! Робота з документами розпочинається наступного дня після отримання повного пакета документів спеціалістами нашого Центру та оплати замовлення в повному обсязі (стаття 253 Цивільно кодексу України). Таким чином, день подачі пакета документів в термін обробки не враховується.

Прийом документів здійснюється до 13.00 незалежно від часу реєстрації.

Дякуємо за розуміння!

ГРАФІК РОБОТИ

Шановні відвідувачі,

прийом документів відновлено, але наразі можливі тимчасові затримки з видачею документів. Дочекайтесь, будь ласка, повідомлення про готовність документів, перш ніж прийти.

Перепрошуємо за тимчасові незручності!


УВАГА!
Під час повітряної тривоги в місті Києві або відключення електроенергії офіс ДП «Інформаційно-іміджевий центр» не працює, прийом відвідувачів призупиняється.
Детальніше>>

Детальніше: ГРАФІК РОБОТИ

ВАРТІСТЬ І ТЕРМІНИ

При калькуляції Вашого замовлення просимо врахувати:

  1. Кожен документ, на якому має бути проставлений штамп апостиля, вважається окремим документом (наприклад: диплом та додаток до диплома).
  2. Термін регулярної обробки документів — 40 роб. днів.
  3. Обов’язковий платіж за регулярну обробку кожного документа:
    • держмито для фізичних осіб — 51,00 грн;
    • держмито для юридичних осіб — 85,00 грн.

  4. Держмито обсягом 51 грн за кожен документ сплачується окремо.
  5. Сплата квитанцій (держмито, послуги з термінової обробки документів та інші) здійснюється:
    • для подачі в офісі - одразу після подачі документів;
    • для дистанційної подачі - перед надсиланням документів.

  6. Вартість кур’єрської (поштової) пересилки сплачується власником документів самостійно.

Терміни отримання апостиля не враховують час пересилання.


Вартість послуг для особистої подачі

Назва послуги Вартість, грн
Апостиль, без запита, 2 години (екстрений) 1290,00
Апостиль, без запита, 2 роб. дні (терміновий) 720,00
Апостиль, без запита, 10 роб. днів (терміновий) 480,00
Апостиль, із запитом, 20 роб. днів (терміновий) 690,00
Апостиль в регулярному режимі, 30 роб. днів 240,00
Екстрена обробка для позачергової видачі (за наявності технологічної можливості),
2 години
1050,00
Додатковий прийом (за один документ) 150,00
Замовлення довідки І категорії складності, 2 роб. дні 1080,00
Замовлення довідки І категорії складності, 10 роб. днів 540,00
Замовлення довідки ІІ категорії складності, 20-40 роб. днів 750,00
Замовлення довідки ІІІ категорії складності, 20-40 роб. днів 1200,00
Замовлення довідки ІV категорії, 2 роб. дні (терміново) 486,00
Замовлення довідки ІV категорії, 10 роб. днів 240,00
Витребування архівної довідки, 40 робочих днів
можливість замовлення послуги визначає фахівець
2900,00
Верифікація для легалізації, без запита, 2 години 600,00
Верифікація для легалізації, без запита, 2 роб. дні 450,00
Верифікація для легалізації, без запита, 5 роб. днів 300,00
Додатковий екземпляр довідки, 2 роб. дні 240,00
Верифікація для легалізації, з запитом, 20 роб. днів 720,00
Лист для МЗС для подальшої верифікації для легалізації
(комплект документів однієї особи)
180,00
Формування пакета документів для WES USA, 10 робочих днів
документи приймаються тільки з апостилем
Кожна форма (Academic Records Request Form)
1200,00
+480,00
Формування пакета документів для WES Canada, 10 або 30 роб. днів
Кожна форма (Academic Records Request Form), у т.ч. верифікація
1200,00
+690,00
Додаткова відправка документів для WES в електронному форматі, 2 роб. дні
390,00
Формування пакета документів для ICAS Canada*, 30 роб. днів
Кожна форма (Official Records Request Form), у т.ч. верифікація
1560,00
+690,00
Відправка/завантаження документа в електронному форматі
згідно з вимогами іноземних організацій: платформа Ontario College of Teachers та ін.
(без вартості підготовки довідки та перекладу)
480,00
Переклад документа на англійську мову (для WES, ICAS*), 10 роб. днів
(детальний розрахунок здійснюється фахівцем)
від 195,00
Додатковий екземпляр перекладу
48,00
Організація відправки кур’єрською службою (за пакет),
без вартості послуг кур’єрських служб, 2 роб. дні
300,00

Сплата державного мита Обсяг, грн
Для фізичних осіб за кожний апостиль 51,00
Для юридичних осіб за кожний апостиль 85,00

Вартість дистанційних послуг для заявників з України

Назва послуги Вартість, грн
Апостиль, без запита, 2 роб. дні (терміновий) 990,00
Апостиль, без запита, 10 роб. днів (терміновий) 800,00
Апостиль, із запитом, 20 роб. днів (терміновий) 990,00
Апостиль у регулярному режимі, 30 роб. днів 540,00
Екстрена обробка для позачергової видачі (за наявності технологічної можливості),
до 1 роб. дня
1050,00
Замовлення довідки І категорії складності, 2 роб. дні 1380,00
Замовлення довідки І категорії складності, 10 роб. днів 840,00
Замовлення довідки ІІ категорії складності, 20-40 роб. днів 990,00
Замовлення довідки ІІІ категорії складності, 20-40 роб. днів 1440,00
Замовлення довідки ІV категорії, 2 роб. дні (терміново) 486,00
Замовлення довідки ІV категорії, 10 роб. днів 240,00
Витребування архівної довідки, 40 робочих днів
можливість замовлення послуги визначає фахівець
3150,00
Верифікація для легалізації, без запита, 2 роб. дні 630,00
Верифікація для легалізації, без запита, 5 роб. днів 450,00
Додатковий екземпляр довідки, 2 роб. дні 240,00
Верифікація для легалізації, з запитом, 20 роб. днів 870,00
Лист для МЗС для подальшої верифікації для легалізації
(комплект документів однієї особи)
240,00
Формування пакета документів для WES USA, 10 робочих днів
документи приймаються тільки з апостилем
Кожна форма (Academic Records Request Form)
1500,00
+480,00
Формування пакета документів для WES Canada, 10 або 30 роб. днів
Кожна форма (Academic Records Request Form), у т.ч. верифікація
1500,00
+690,00
Додаткова відправка документів для WES в електронному форматі, 2 роб. дні
390,00
Формування пакета документів для ICAS Canada*, 30 роб. днів
Кожна форма (Official Records Request Form), у т.ч. верифікація
1860,00
+690,00
Відправка/завантаження документа в електронному форматі
згідно з вимогами іноземних організацій: платформа Ontario College of Teachers та ін.
(без вартості підготовки довідки та перекладу)
480,00
Переклад документа на англійську мову (для WES, ICAS*), 10 роб. днів
(детальний розрахунок здійснюється фахівцем)
від 195,00
Додатковий екземпляр перекладу
48,00

Сплата державного мита Обсяг, грн
Для фізичних осіб за кожний апостиль 51,00
Для юридичних осіб за кожний апостиль 85,00

Вартість дистанційних послуг для заявників за кордоном

Назва послуги Вартість, $
Апостиль, без запита, 2 роб. дні (терміновий) 100,00
Апостиль, без запита, 10 роб. днів (терміновий) 60,00
Апостиль, із запитом, 20 роб. днів (терміновий) 60,00
Екстрена обробка для позачергової видачі (за наявності технологічної можливості) до 1 роб. дня 30,00
Замовлення довідки, 2 роб. дні (терміново) 80,00
Замовлення довідки, 10-40 роб. днів 54,00
Замовлення довідки ІV категорії, 2 роб. дні (терміново) 13,00
Замовлення довідки ІV категорії, 10 роб. днів 6,00
Витребування архівної довідки, 40 робочих днів
можливість замовлення послуги визначає фахівець
100,00
Формування пакета документів для WES USA, 10 робочих днів
документи приймаються тільки з апостилем
Кожна форма (Academic Records Request Form)
63,00
+12,00
Формування пакета документів для WES Canada, 10-30 робочих днів
Кожна форма (Academic Records Request Form), у т.ч. верифікація
63,00
+20,00
Додаткова відправка документів для WES в електронному форматі, 2 роб. дні
12,00
Формування пакета документів для ICAS Canada*
Кожна форма (Official Records Request Form), у т.ч. верифікація
72,00
+20,00
Відправка/завантаження документа в електронному форматі згідно з вимогами
іноземних організацій: платформа Ontario College of Teachers та ін.
(без вартості підготовки довідки та перекладу)
15,00
Переклад документа на англійську мову (для WES, ICAS*), 10 роб. днів
(детальний розрахунок здійснюється фахівцем)
за розрахунком
Додатковий екземпляр перекладу
1,50
Додатковий екземпляр довідки 6,00

* або аналогічний пакет документів для інших міжнародних організацій

Пільги

  1.  Перелік пільгових категорій громадян, яким надається знижка** у розмірі 50% вартості послуг, що надаються відділом верифікації документів про освіту Підприємства:

    1.1. інваліди I та II груп;

    1.2. громадяни, віднесені до 1-ої категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

    1.3. діти-інваліди віком до 18 років;

    1.4. діти-сироти.


    ** знижка надається за умови пред’явлення оригіналу документа, що підтверджує приналежність до пільгової категорії, та у разі надання послуг щодо документів, власники яких належать до пільгових категорій, зазначених у цьому переліку.
  2.  Учасникам бойових дій, які подають свої документи, надається знижка у розмірі 15% від вартості послуги апостиль, за умови пред’явлення оригіналу документа, що підтверджує статус учасника бойових дій, та у разі надання послуги щодо документів, які стосуються безпосередньо цих громадян.
  3.  Фізичні особи, зазначені в п.п.1.1.–1.3. п.1 та в п.2 мають право на першочергове обслуговування.