header-ua

АПОСТИЛЬ НА ДОКУМЕНТИ ПРО ОСВIТУ

Путь на сайте

ГРАФІК РОБОТИ

Детальніше: ГРАФІК РОБОТИ

ПРОЦЕДУРА ПОДАЧІ

Ми пропонуємо два варіанти подачі документів на Ваш вибір:

  1. Документи можна передати нам кур’єрською службою і в такий же спосіб отримати від нас документи з апостилем. Читайте детальну інформацію про апостиль без візиту в офіс та про дистанційну подачу документів через Персональний кабінет;
  2. Документи можна подати особисто або через Вашого представника в нашому офісі у години прийому. Рекомендуємо перед візитом заповнити електронну заявку на особисту подачу в Персональному кабінеті, так Ви зекономите свій час. У разі створення заявки через Персональний кабінет Ви зможете перевіряти статус обробки кожного Вашого документа. Оформити заяву Ви також можете в нашому офісі через інформаційні кіоски або скористатися допомогою нашого оператора.


Зверніть увагу!

Робота з документами розпочинається наступного дня після отримання повного пакета документів спеціалістами нашого Центру та оплати замовлення в повному обсязі (стаття 253 Цивільно кодексу України). Таким чином, день подачі пакета документів в термін обробки не враховується.

Прийом документів для проставлення Апостиля здійснюється до 13.00 незалежно від часу реєстрації.

З метою прискорення обслуговування нашими спеціалістами наполегливо просимо заздалегідь заповнювати заявку на особисту подачу документів в розділі «Персональний кабінет», попередньо здійснивши реєстрацію на нашому сайті.

Дякуємо за розуміння!

ПЕРСОНАЛЬНИЙ КАБІНЕТ

ВАРТІСТЬ І ТЕРМІНИ


Увага!
З 1 лютого 2019 року ціни на послуги змінено у зв’язку із зростанням видатків на надання послуг.


При калькуляції Вашого замовлення просимо врахувати:

  1. Кожний документ, на якому має бути проставлений штамп апостиля, вважається окремим документом (наприклад: диплом та додаток до диплома).
  2. Термін регулярної обробки документів — 40 роб. днів.
  3. Обов’язковий платіж за регулярну обробку кожного документа:
    - держмито для фізичних осіб — 51,00 грн;
    - держмито для юридичних осіб — 85,00 грн.
  4. Держмито обсягом 51 грн за кожний документ сплачується окремо.
  5. Сплата квитанцій (держмито, послуги з термінової обробки документів та інші) здійснюється:
    - для подачі в офісі - одразу після подачі документів;
    - для дистанційної подачі - перед надсиланням докуметів.
  6. Вартість кур’єрської (поштової) пересилки сплачується власником документів самостійно.

Терміни отримання апостиля не враховують час пересилання.

Вартість послуг для особистої подачі

Назва послуги Вартість
Апостиль, без запита, 2 години (екстрений) 840,00
Апостиль, без запита, 2 роб. дні (терміновий) 420,00
Апостиль, без запита, 10 роб. днів (терміновий) 240,00
Апостиль, із запитом, 20 роб. днів (терміновий) 360,00
Апостиль в регулярному режимі, 30 роб. днів 120,00
Апостиль на документах про освіту іноземних громадян (при умові подачі документів представником вищого навчального закладу), 2 роб. дні 360,00
Додатковий прийом (за один документ) 90,00
Замовлення довідки І категорії складності, 2 роб. дні 960,00
Замовлення довідки І категорії складності, 10 роб. днів 360,00
Замовлення довідки ІІ категорії складності, 20-40 роб. днів 570,00
Замовлення довідки ІІІ категорії складності, 40 роб. днів 960,00
Витребування архівної довідки, 40 робочих днів
можливість замовлення послуги визначає фахівець
1800,00
Формування пакета документів для WES USA (10 робочих днів)
документи приймаються тільки з апостилем
Кожна форма (Academic Records Request Form)
840,00
+240,00
Формування пакета документів для WES Canada (10 або 30 роб. днів)
Кожна форма (Academic Records Request Form), у т.ч. верифікація
840,00
+390,00
Формування пакета документів для ICAS Canada* (30 роб. днів)
Кожна форма (Official Records Request Form), у т.ч. верифікація
1200,00
+390,00
Організація відправки кур’єрською службою (за пакет), без вартості послуг кур’єрських служб 240,00

Сплата державного мита Обсяг, грн
Для фізичних осіб за кожний апостиль 51,00
Для юридичних осіб за кожний апостиль 85,00

Вартість дистанційних послуг для заявників з України

Назва послуги Вартість
Апостиль, без запита, 2 роб. дні (терміновий) 630,00
Апостиль, без запита, 10 роб. днів (терміновий) 450,00
Апостиль, із запитом, 20 роб. днів (терміновий) 570,00
Апостиль у регулярному режимі, 30 роб. днів 330,00
Апостиль на документах про освіту іноземних громадян (при умові подачі документів представником вищого навчального закладу), 2 роб. дні

570,00

Замовлення довідки І категорії складності, 2 роб. дні 1200,00
Замовлення довідки І категорії складності, 10 роб. днів 540,00
Замовлення довідки ІІ категорії складності, 20-40 роб. днів 810,00
Замовлення довідки ІІІ категорії складності, 40 роб. днів 1200,00
Витребування архівної довідки, 40 робочих днів
можливість замовлення послуги визначає фахівець
2040,00
Формування пакета документів для WES USA (10 робочих днів)
документи приймаються тільки з апостилем
Кожна форма (Academic Records Request Form)
1080,00
+240,00
Формування пакета документів для WES Canada (10 або 30 роб. днів)
Кожна форма (Academic Records Request Form), у т.ч. верифікація
1080,00
+390,00
Формування пакета документів для ICAS Canada* (30 роб. днів)
Кожна форма (Official Records Request Form), у т.ч. верифікація
1380,00
+390,00

Сплата державного мита Обсяг, грн
Для фізичних осіб за кожний апостиль 51,00
Для юридичних осіб за кожний апостиль 85,00

Вартість дистанційних послуг для заявників за кордоном

Назва послуги Вартість, $
Апостиль, без запита, 10 роб. днів (терміновий) 60,00
Апостиль, із запитом, 20 роб. днів (терміновий) 60,00
Замовлення довідки, 10-40 роб. днів 42,00
Витребування архівної довідки, 40 робочих днів
можливість замовлення послуги визначає фахівець
84,00
Формування пакета документів для WES USA (10 робочих днів)
документи приймаються тільки з апостилем
Кожна форма (Academic Records Request Form)
54,00
+06,00
Формування пакета документів для WES Canada (10-30 робочих днів)
Кожна форма (Academic Records Request Form), у т.ч. верифікація
54,00
+15,00
Формування пакета документів для ICAS Canada*
Кожна форма (Official Records Request Form), у т.ч. верифікація
72,00
+15,00

*або аналогічний пакет документів для інших міжнародних організацій

Увага! Перелік пільгових категорій громадян, яким надається знижка* у розмірі 50% вартості послуг, що надаються відділом перевірки автентичності документів Підприємства

  • громадяни, віднесені до категорій 1 і 2 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • інваліди Великої Вітчизняної війни;
  • інваліди I та II груп;
  • діти-сироти.

* знижка надається за умови пред’явлення оригіналу документа, що підтверджує приналежність до пільгової категорії, та у разі надання послуг щодо документів, власники яких належать до пільгових категорій, зазначених у цьому переліку;

ПОРЯДОК ПОДАЧІ ДОКУМЕНТІВ

Для подачі з візитом в офіс необхідно: 

1. Підготувати пакет документів. З метою прискорити процес подачі документів рекомендуємо заздалегідь заповнити заяву в Персональному кабінеті. Якщо це незручно для Вас, роздрукуйте і заповніть форму заяви.

Зверніть увагу: заповнюючи заяву в графі «має право отримати», вкажіть особу або декілька осіб, які матимуть право отримати подані Вами документи.

2. Прийти з підготовленим пакетом документів до нашого офісу у приймальні години. В особи, яка подає документи, мають бути з собою паспорт та ідентифікаційний код для оплати квитанцій.

3. При особистій подачі документів на термінову обробку спеціаліст у Вашій присутності визначить, чи потрібно надсилати запит до навчального закладу або іншої установи для отримання додаткової інформації чи роз’яснень. Від цього залежатимуть можливі терміни обробки Ваших документів.

4. Після того, як Ви вирішите, які терміни Вас влаштовують, Ви отримаєте квитанції на сплату згідно з розцінками, а також документ, за яким зможете отримати Ваші документи.

5. Принести сплачені квитанції, отримати відмітку про здійснення оплати. Після цього Ваші документи опрацьовуються.

Для дистанційної подачі документів необхідно:

1. Зареєструвати Персональний кабінет.

2. Створити заявку на дистанційну подачу документів. Дотримуючись інструкцій, заповнити в заявці необхідні поля. Якщо під час заповнення заявки у Вас виникнуть запитання, Ви одразу зможете поставити їх нашому оператору. А отримавши відповідь, продовжити заповнення. Є можливість також замовити додаткові послуги, а саме: довідки, пакет на організацію з визнання кваліфікацій тощо.

3. Відправити заявку нашому оператору. Протягом 1-3 робочих днів Ви отримаєте відповідь від оператора щодо можливих термінів обробки Ваших документів, а також правильності оформлення заявки.

4. Обрати терміни, які Вас влаштовують, роздрукувати і підписати заяву на послуги.

5. Роздрукувати платіжні документи і оплатити замовлення.

6. Сформувати пакет для відправки: оригінали документів для апостилювання, підписану заяву, оригінал платіжного документа. Відправити пакет обраною Вами кур’єрською службою на нашу поштову адресу.

7. Отримавши Ваші документи для проставлення апостиля, ми обов’язково повідомимо Вас про це. Робота з документами розпочнеться наступного дня після їх отримання.