header-ua

АПОСТИЛЬ НА ДОКУМЕНТИ ПРО ОСВIТУ

Путь на сайте

ІНСТРУКЦІЯ З РЕЄСТРАЦІЇ ПЕРСОНАЛЬНОГО КАБІНЕТУ

Для зручності подачі документів та задля економії часу рекомендуємо скористатися Персональним кабінетом. Персональний кабінет стає доступним тільки після реєстрації на сайті. Тому передусім Вам необхідно зареєструватися.


Як зареєструватися?

  1. Натиснути кнопку «Зареєструватися» у правій верхній частині сторінки.
  2. Користуючись підказками, заповнити усі поля відповідною інформацією. Щоб побачити підказку, необхідно навести курсор на назву поля;

  3. Після заповнення усіх полів натиснути кнопку «Зареєструватися».
  4. Необхідно активувати обліковий запис. Для цього потрібно перейти за посиланням, яке було надіслано Вам на електронну адресу, вказану під час реєстрації.
  5. Після переходу за посиланням необхідно увійти на сайт за допомогою логіна та пароля.

Реєстрацію завершено. Тепер Ви можете користуватися Персональним кабінетом. Відповідний розділ з’явився у меню ліворуч. Ця функція надає змогу створити електронну заявку на дистанційну подачу або подачу документів з візитом в офіс, а також дізнатися статус обробки Ваших документів та отримати консультацію спеціаліста.


Як створити заявку?

  1. Визначитися, яким чином Ви бажаєте подати документи - з візитом в офіс або дистанційно, надіславши їх кур’єром.
  2. Натиснути відповідний тип заявки для створення.
  3. Під час створення заявки введіть дані заявника (етап 1), дані власника документа про освіту та дані безпосередньо документа про освіту (етап 2).

Зверніть увагу: заявник - той, хто планує подавати документи. У полях блоку, присвяченого інформації про заявника, необхідно вносити дані того, хто фактично подаватиме чи надсилатиме документи. Якщо документи подаватиме чи надсилатиме їхній власник, дані заявника і власника документів співпадатимуть.

  1. Користуючись підказками, заповніть активні поля. Щоб скористатися підказкою, наведіть курсор на знак питання «?» біля відповідного поля.

Зверніть увагу: максимальний об’єм кожної скан-копії повинен сягати не більше 1 Мб. Якщо розмір файлу перевищує вказаний об’єм, Вам необхідно стиснути його до прийнятного розміру.

  1. Прикріпіть скановані файли освітніх документів (у разі дистанційної подачі документів).
  2. Після заповнення усіх необхідних полів, натисніть «Зберегти заявку».

Заявку створено. Вона знаходиться у списку створених заявок у вашому Персональному кабінеті. Ви маєте змогу здійснити такі операції з нею, як відправити в обробку, редагувати заявку або ж створити нову.

Зверніть увагу: на цьому етапі заявка знаходиться лише у Вашому Персональному кабінеті зі статусом «Формування заявки». Щоб надіслати заявку на обробку спеціалістам Центру, необхідно у переліку доступних дій обрати операцію «Відправити в обробку».

Наступні Ваші дії залежать від способу подачі документів:

  • якщо подача з візитом - можете одразу відвідати Центр для подачі документів;
  • якщо подача дистанційна - очікуйте протягом 1-3 робочих днів відповідь від оператора у Персональнму кабінеті щодо надісланої заявки.

__404__

Плохи дела: мы не можем найти эту страницу!

Вы запросили{%sh404SEF_404_URL%}, но как наши серверы ни старались, мы не смогли ее найти. Что случилось?

  • ссылка, на которую Вы щелкнули чтобы прибыть сюда, содержит опечатку
  • или эта страница была каким-то образом либо удалена, либо переименована нами
  • или, что конечно же маловероятно, Вы вводили ее вручную и при этом допустили небольшую ошибку?

{sh404sefSimilarUrlsCommentStart}Впрочем, на этом мир не кончается: Вас, возможно, заинтересуют следующие страницы на нашем сайте:{sh404sefSimilarUrlsCommentEnd}

{sh404sefSimilarUrls}

ПОДАЧА ДОКУМЕНТІВ У ЗРУЧНИЙ ЧАС

Ми пропонуємо вам можливість подавати й отримувати документи в зручний для вас час щодня поза приймальними годинами Міністерства.

Фахівці Інформаційно-іміджевого центру проконсультують Вас, допоможуть визначитися з термінами та вартістю. Ми гарантуємо високий рівень відповідальності в роботі з Вашими документами та конфіденційність інформації, що надається нам.

Додатковий прийом документів здійснюється з понеділка до п’ятниці в нашому офісі за таким графіком:

ПНВТСРЧТПТ
Додатковий прийом документів 14:00 - 17:00 14:00 - 17:00 14:00 - 17:00 14:00 - 17:00 9:45 - 12:45
та
14:00 - 16:00

Вартість послуг додаткового прийому (подача документів у зручний час) сплачується додатково до вартості обробки документів (див. Вартість і терміни).

Головнa

АПОСТИЛЬ НА ДОКУМЕНТИ ПРО ОСВІТУ

Вітаємо вас на сайті Інформаційно-іміджевого центру, на якому ви можете отримати необхідну інформацію щодо проставлення апостиля на документи про освіту.

Шановні клієнти та партнери!

Команда ДП "Інформаційно-іміджевий центр" робить все можливе для того, щоб надати вам Послуги якісно та вчасно!
Через відключення електроенергії та тривалі повітряні тривоги, можливі затримки у видачі документів.
Чекайте на повідомлення про готовність Ваших документів або перевірте їх готовність у своєму Персональному кабінеті, за реєстраційним номером Вашої заявки на сайті або за телефонами +38 044 484 64 45, +38 044 484 64 95 у робочий час.
Будемо вдячні за розуміння!

З вірою в єдність та Перемогу,
Команда ДП «Інформаційно-іміджевий центр»


УВАГА!
Під час повітряної тривоги в місті Києві або відключення електроенергії офіс ДП "Інформаційно-іміджевий центр" не працює, прийом відвідувачів призупиняється.
Детальніше>>


Державне підприємство "Інформаційно-іміджевий центр" Міністерства освіти і науки України виконує функції Національного інформаційного центру академічної мобільності (Постанова КМУ від 31.08.2011 №924). Зокрема, до повноважень Центру входить перевірка автентичності документів про освіту, виданих навчальними закладами України та інших держав. Результатом позитивної перевірки є проставлення Міністерством освіти і науки України штампа "апостиль" на Ваших освітніх документах, що підтверджує правомірність їх видачі для компетентних органів з питань визнання в інших країнах.

"Інформаційно-іміджевий центр" не лише готує документи, що подаються для прийняття Міністерством рішення щодо проставлення штампа "апостиль", ми працюємо за принципом "єдиного вікна", щоб забезпечити максимальну зручність для Вас при зверненні до Міністерства по апостиль.


Крім того, ми надаємо додаткові можливості для подання та отримання Ваших документів:

Термінова обробка документів

Подача у зручний час

Апостиль без візиту

Окрім апостиля на документи, іноді у наших співгромадян виникає потреба в інших документах, що підтверджують їхню освіту та кваліфікацію. Детальніше>>


ЧЕКАЄМО НА ВАС ЗА АДРЕСОЮ:

вул. В'ячеслава Чорновола, 25, м. Київ

ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ:

Тел.: +38 044 484 64 45;

+38 044 484 64 95

або e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ГРАФІК РОБОТИ

Шановні клієнти та партнери!

Команда ДП «Інформаційно-іміджевий центр» робить все можливе для того, щоб надати вам Послуги якісно та вчасно!
Через відключення електроенергії та пікове сезонне навантаження, можливі затримки у видачі документів.
Щойно ваші документи будуть готові до видачі, ви обов’язково отримаєте смс-повідомлення.
Будемо вдячні за розуміння!

З вірою в єдність та Перемогу,
Команда ДП «Інформаційно-іміджевий центр»


УВАГА!
Під час повітряної тривоги в місті Києві або відключення електроенергії офіс ДП «Інформаційно-іміджевий центр» не працює, прийом відвідувачів призупиняється.
Детальніше>>

Детальніше: ГРАФІК РОБОТИ