Путь на сайте
ІНСТРУКЦІЯ З РЕЄСТРАЦІЇ ПЕРСОНАЛЬНОГО КАБІНЕТУ
- Деталі
- Категорія: Без категорії
- Опубліковано: Четвер, 30 липня 2015, 12:12
- Автор: Макаревич Евгения
- Перегляди: 142304
Для зручності подачі документів та задля економії часу рекомендуємо скористатися Персональним кабінетом. Персональний кабінет стає доступним тільки після реєстрації на сайті. Тому передусім Вам необхідно зареєструватися.
Як зареєструватися?
- Натиснути кнопку «Зареєструватися» у правій верхній частині сторінки.
- Користуючись підказками, заповнити усі поля відповідною інформацією. Щоб побачити підказку, необхідно навести курсор на назву поля;
- Після заповнення усіх полів натиснути кнопку «Зареєструватися».
- Необхідно активувати обліковий запис. Для цього потрібно перейти за посиланням, яке було надіслано Вам на електронну адресу, вказану під час реєстрації.
- Після переходу за посиланням необхідно увійти на сайт за допомогою логіна та пароля.
Реєстрацію завершено. Тепер Ви можете користуватися Персональним кабінетом. Відповідний розділ з’явився у меню ліворуч. Ця функція надає змогу створити електронну заявку на дистанційну подачу або подачу документів з візитом в офіс, а також дізнатися статус обробки Ваших документів та отримати консультацію спеціаліста.
Як створити заявку?
- Визначитися, яким чином Ви бажаєте подати документи - з візитом в офіс або дистанційно, надіславши їх кур’єром.
- Натиснути відповідний тип заявки для створення.
- Під час створення заявки введіть дані заявника (етап 1), дані власника документа про освіту та дані безпосередньо документа про освіту (етап 2).
Зверніть увагу: заявник - той, хто планує подавати документи. У полях блоку, присвяченого інформації про заявника, необхідно вносити дані того, хто фактично подаватиме чи надсилатиме документи. Якщо документи подаватиме чи надсилатиме їхній власник, дані заявника і власника документів співпадатимуть.
- Користуючись підказками, заповніть активні поля. Щоб скористатися підказкою, наведіть курсор на знак питання «?» біля відповідного поля.
Зверніть увагу: максимальний об’єм кожної скан-копії повинен сягати не більше 1 Мб. Якщо розмір файлу перевищує вказаний об’єм, Вам необхідно стиснути його до прийнятного розміру.
- Прикріпіть скановані файли освітніх документів (у разі дистанційної подачі документів).
- Після заповнення усіх необхідних полів, натисніть «Зберегти заявку».
Заявку створено. Вона знаходиться у списку створених заявок у вашому Персональному кабінеті. Ви маєте змогу здійснити такі операції з нею, як відправити в обробку, редагувати заявку або ж створити нову.
Зверніть увагу: на цьому етапі заявка знаходиться лише у Вашому Персональному кабінеті зі статусом «Формування заявки». Щоб надіслати заявку на обробку спеціалістам Центру, необхідно у переліку доступних дій обрати операцію «Відправити в обробку».
Наступні Ваші дії залежать від способу подачі документів:
- якщо подача з візитом - можете одразу відвідати Центр для подачі документів;
- якщо подача дистанційна - очікуйте протягом 1-3 робочих днів відповідь від оператора у Персональнму кабінеті щодо надісланої заявки.