ПОДАЧА З ВІЗИТОМ

Категорія: Без категорії
Опубліковано: Четвер, 30 липня 2015, 12:24
Автор: Макаревич Евгения
Перегляди: 110271

Документи можна подати особисто або через Вашого представника в нашому офісі у години прийому. Подати документи може як їхній власник, так й інша особа (представник власника) без нотаріально засвідченого доручення.

З 28 травня 2020 року прийом документів в офісі здійснюється в новому форматі. Ми піклуємося про Ваше здоров’я та здоров’я наших співробітників. Тому задля безпеки та максимального захисту наших клієнтів та співробітників Центру запроваджено комплекс протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19).

Прийом документів здійснюється за умови дотримання правил безпеки, розміщених на відповідній сторінці сайту. У разі незгоди з цими правилами радимо подати документи он-лайн або відтермінувати дату Вашого візиту.


Для подачі документів з візитом в офіс Заявнику необхідно:

1. Заздалегідь заповнити електронну заявку та здійснити попередній запис (забронювати час візиту). Ці опції стають доступними після реєстрації Персонального кабінету на цьому сайті.

Заявник повинен для усіх документів, які він планує подати, створити одну спільну електронну заявку.Наприклад, для атестата/диплома і додатка до нього не потрібно створювати різні заявки. Щоб додати кожен наступний документ до заявки натисніть «Додати документ».

2. Прийти з підготовленим пакетом документів у заброньований час прийому до нашого офісу. Якщо бронювання часу недоступне через пікове навантаження, Ви зможете подати документи в порядку живої черги відповідно до графіку. В Заявника має бути з собою власний паспорт та ідентифікаційний код для оплати квитанцій. Пакет документів необхідно передати адміністратору, повідомивши номер заявки, перелік послуг, бажані терміни обробки.

3. При особистій подачі документів на термінову обробку спеціаліст визначить, чи потрібно надсилати запит до навчального закладу або іншої установи для отримання додаткової інформації. Від цього залежатимуть можливі терміни обробки Ваших документів.

4. Після визначення термінів Ви отримаєте квитанції на сплату згідно з вартістю послуг, а також документ, за яким зможете отримати Ваші документи.

5. Оплатити замовлення в повному обсязі та отримати відмітку про здійснення оплати. Робота з документами розпочинається наступного дня після отримання повного пакета документів спеціалістами нашого Центру та оплати замовлення в повному обсязі.

6. Статус Вашого замовлення Ви можете відстежувати:

7. Отримати документи Ви можете відповідно до графіку видачі або замовивши послугу Організація відправки кур’єрською службою.

Для отримання документів одержувачу обов’язково необхідно мати при собі паспорт, оригінал розписки, яку Заявник отримає після подачі документів. Видача документів в офісі доступна за умови дотримання правил безпеки.

Пропонуємо також замовити організацію відправки готових документів кур’єрською службою. Повідомте про це адміністратора під час прийому документів, а також адресу, ПІБ і мобільний телефон одержувача.