header-ua

АПОСТИЛЬ НА ДОКУМЕНТИ ПРО ОСВIТУ

Новини

Наш офіс змінив адресу!

Шановні відвідувачі!

Раді повідомити, що 20.09.2017-25.09.2017  ДП «Інформаційно-іміджевий центр» переїхав до іншого приміщення за адресою: вул. В. Чорновола, 25, м. Київ. Це дозволить підвищити якість обслуговування та створити для Вас більш комфортні умови.

Чекаємо на Вас з 26.09.2017 у новому офісі.

Увага! Пікове сезонне навантаження!

Детальніше...

Оформлення дублікатів документів про вищу освіту

Детальніше...

Гаазька Конвенція не застосовується у відносинах України і Косово

Детальніше...

Неналежне оформлення дипломів та необхідність їх заміни

Детальніше...

Путь на сайте

ПОДАЧА З ВІЗИТОМ

Для подачі документів з візитом в офіс необхідно: 

1. Підготувати пакет документів. З метою прискорення процесу подачі документів, рекомендуємо заздалегідь заповнити електронну заявку на подачу з візитом у Персональному кабінеті (ПК), по завершенню реєстрації - обов'язково натисніть "Надіслати запит в обробку". Якщо це незручно для Вас, Ви можете заповнити заявку під час візиту через інформаційні кіоски в офісі безпосередньо перед подачею.

Заявник може не бути Власником документів. Подати документи може як їхній власник, так й інша особа (представник Власника) без нотаріально засвідченого доручення.

Заявник повинен для усіх документів, які він планує подати, створити одну спільну електронну заявку. Наприклад, для атестата/диплома і додатка до нього не потрібно створювати різні заявки. Щоб додати кожен наступний документ до заявки натисніть «Додати документ».

Заявник створює заявку від свого імені, а не від імені власника документів. Наприклад, якщо заявник хоче подати два комплекти документів різних власників, не потрібно створювати дві різні заявки від імені кожного з власників.

2. Прийти з підготовленим пакетом документів у приймальні години до нашого офісу. В особи, яка подає документи, мають бути з собою власний паспорт та ідентифікаційний код для оплати квитанцій. 

3. При особистій подачі документів на термінову обробку спеціаліст у Вашій присутності визначить, чи потрібно надсилати запит до навчального закладу або іншої установи для отримання додаткової інформації чи роз’яснень. Від цього залежатимуть можливі терміни обробки Ваших документів. 

4. Після обрання термінів Ви отримаєте квитанції на сплату згідно з вартістю послуг, а також документ, за яким зможете отримати Ваші документи. 

5. Принести сплачені квитанції, отримати відмітку про здійснення оплати. Після цього Ваші документи починають опрацьовуватися.

6. Статус Вашого замовлення Ви можете відстежувати:

  • в ПК (якщо реєстрували заяву через ПК);
  • на сайті в розділі «Процедура видачі – Перевірка готовності»;
  • за контактними телефонами, назвавши реєстраційний номер (наприклад, АZ-11111-17).

7. Отримати документи Ви можете відповідно до графіку видачі.   

Для отримання документів одержувачу обов’язково необхідно мати при собі паспорт, оригінал розписки, яку Ви отримаєте після подачі документів, та оригінал квитанції про сплату держмита.