header-ua

АПОСТИЛЬ НА ДОКУМЕНТИ ПРО ОСВIТУ

Новини

Технічні роботи на сайті!

Шановні відвідувачі!

На нашому сайті проводяться планові технічні роботи в період з 15 травня до 5 червня 2017 року. Час проведення робіт: вихідні дні (субота та неділя), а також з 19.00 до 00.00 за київським часом у робочі дні. У зв’язку із цим розділ «Персональний кабінет» на нашому сайті може працювати  нестабільно або бути недоступним.

Детальніше...

Увага! Тимчасове обмеження функціонування ЄДЕБО

Шановні відвідувачі!

У період з 20.05.2017 до 12.06.2017 (включно) доступ користувачів до Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО) буде тимчасово зупинений, що пов'язано зі здійсненням технічних заходів в ЄДЕБО.

Детальніше...

Оформлення дублікатів документів про вищу освіту

Детальніше...

Гаазька Конвенція не застосовується у відносинах України і Косово

Детальніше...

Неналежне оформлення дипломів та необхідність їх заміни

Детальніше...

Путь на сайте

ІНСТРУКЦІЯ З РЕЄСТРАЦІЇ ПЕРСОНАЛЬНОГО КАБІНЕТУ

Для зручності подачі документів та задля економії часу рекомендуємо скористатися Персональним кабінетом. Персональний кабінет стає доступним тільки після реєстрації на сайті. Тому передусім Вам необхідно зареєструватися.

Як зареєструватися?

  1. Натиснути кнопку «Зареєструватися» у правій верхній частині сторінки.
  2. Користуючись підказками, заповнити усі поля відповідною інформацією. Щоб побачити підказку, необхідно навести курсор на назву поля;

  3. Після заповнення усіх полів натиснути кнопку «Зареєструватися».
  4. Необхідно активувати обліковий запис. Для цього потрібно перейти за посиланням, яке було надіслано Вам на електронну адресу, вказану під час реєстрації.
  5. Після переходу за посиланням необхідно увійти на сайт за допомогою логіна та пароля.

Реєстрація завершено. Тепер Ви можете користуватися Персональним кабінетом. Відповідний розділ з’явився у меню ліворуч. Ця функція надає змогу створити електронну заявку на дистанційну подачу або подачу документів з візитом в офіс, а також дізнатися статус обробки Ваших документів та отримати консультацію спеціаліста. 


Як створити заявку?

  1. Визначитися, яким чином Ви бажаєте подати документи - з візитом в офіс або дистанційно, надіславши їх кур’єром. 
  2. Натиснути відповідний тип заявки для створення.
  3. Під час створення заявки введіть дані заявника (етап 1), дані власника документа про освіту та дані безпосередньо документа про освіту (етап 2).

    Зверніть увагу: заявник – той, хто планує подавати документи. У полях блоку, присвяченого інформації про заявника, необхідно вносити дані того, хто фактично подаватиме чи надсилатиме документи. Якщо документи подаватиме чи надсилатиме їхній власник, дані заявника і власника документів співпадатимуть.
  1. Користуючись підказками, заповніть активні поля. Щоб скористатися підказкою, наведіть курсор на знак питання «?» біля відповідного поля.
  2. Прикріпіть скановані файли освітніх документів (у разі дистанційної подачі документів).

    Зверніть увагу: максимальний об’єм кожної скан-копії повинен сягати не більше 1 Мб. Якщо розмір файлу перевищує вказаний об’єм, Вам необхідно стиснути його до прийнятного розміру.
  1. Після заповнення усіх необхідних полів, натисніть «Зберегти заявку».

Заявку створено. Вона знаходиться у списку створених заявок у вашому Персональному кабінеті. Ви маєте змогу здійснити такі операції з нею, як відправити в обробку, редагувати заявку або ж створити нову.

Зверніть увагу: на цьому етапі заявка знаходиться лише у Вашому Персональному кабінеті зі статусом «Формування заявки». Щоб надіслати заявку на обробку спеціалістам Центру, необхідно у переліку доступних дій обрати операцію «Відправити в обробку». 

Наступні Ваші дії залежать від способу подачі документів: 

  • якщо подача з візитом — можете одразу відвідати Центр для подачі документів; 
  • якщо подача дистанційна — очікуйте протягом 1-3 робочих днів відповідь від оператора у Персональнму кабінеті щодо надісланої заявки.