header-ua

АПОСТИЛЬ НА ДОКУМЕНТИ ПРО ОСВIТУ

Путь на сайте

Зразки оформлення освітніх документів

Обов’язкові реквізити для довідок та архівних довідок:

  • фірмовий бланк навчального закладу;
  • вихідний номер;
  • дата видачі;
  • назва документу;
  • посада та ПІБ особи, яка підписала документ;
  • підпис ректора (директора) або проректора;
  • гербова печатка навчального закладу.

            Орієнтовний зразок оформлення довідок та архівних довідок

 

ФІРМОВИЙ БЛАНК НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

         _______________(адреса, телефон, факс, електронна адреса)__________________

 

 

       Вих. № _____________ від ___________р.

 

 

 

Архівна довідка

 

 

            Видана Іванову Івану Івановичу в тому, що він дійсно навчався з 01.09.2004р. по 30.06.2009р. за спеціальністю «Менеджмент» денної форми навчання Національного університету та 30 червня 2009 року отримав диплом спеціаліста АА № 12345678.

Вищезазначений документ надає право на здійснення професійної діяльності та право вступу до магістратури або аспірантури.

            Довідка видана для надання за місцем вимоги.

 

 

 

              Ректор                _________________________              Прізвище, ім’я, по батькові

                                                    (підпис)

                                              

                                              М.П.

 

Зверніть увагу, що академічна довідка має бути оформлена на бланку державного зразка згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 31.03.2015 р. № 193 "Про документи про вищу освіту (наукові ступені) державного зразка" та Наказу Міністерства освіти і науки України від 12.05.2015 р. № 525 "Про затвердження форм документів про вищу освіту (наукові ступені) державного зразка та додатків до них, зразка академічної довідки".

Таким чином, орієнтовний зразок оформлення довідок та архівних довідок не застосовується для академічних довідок.

Обов’язкові реквізити для навчальних планів, навчальних програм та витягів з них:

  • фірмовий бланк;
  • вихідний номер;
  • дата видачі;
  • назва документу;
  • посада та ПІБ особи, яка підписала документ;
  • підпис ректора (директора) або проректора;
  • гербова печатка навчального закладу.

Орієнтовний зразок оформлення навчальних планів, навчальних програм та витягів з них

 

ФІРМОВИЙ БЛАНК НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

          _______________(адреса, телефон, факс, електронна адреса)__________________

 

 

       Вих. № _____________ від ___________р.

 

 

                                                                           Затверджую:

                                                                           Ректор (перший проректор, проректор)

                                                                           Національного університету

                                                                            _____________  ПІБ

                                                                  

                                                                                 М.П.

 

 

Витяг з навчального плану

зі спеціальності «Фармація»

за якими Петров Петро Петрович

здобув кваліфікацію провізора

диплом ВВ № 98765432 від 15 липня 1991 року

 

          

 

 

                                                                     Харків-2013р.

 

Вимоги до оформлення документів відповідають:

  1. Типовій інструкції з діловодства;
  2. Закону України «Про засади державної мовної політики»;
  3. Національному стандарту України (Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003), затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 року № 55, який установлює вимоги до бланків та оформлювання документів,  які обов’язково повинні бути оформлені на фірмових бланках навчальних закладів, мати вихідні номери та дати, містити в собі назви документів, підписи та відбитки печаток;
  4. Інструкції про порядок витребування документів соціально-правового характеру для громадян України, іноземців та осіб без громадянства, затвердженій Наказом Державного комітету архівів України Міністерства закордонних справ України від 11 червня 2001 року № 116/53.

АПОСТИЛЬ ДЛЯ ВНЗ

Вищий навчальний заклад, з урахуванням строків перебування іноземців в Україні на законних підставах, подає документи про освіту іноземців для проставлення апостиля до Міністерства освіти і науки України, для легалізації  - до Міністерства закордонних справ України.

Легалізація документів про освіту та проставлення на них апостиля здійснюється представником навчального закладу у рік видачі документів про освіту у такій послідовності: спочатку проставлення апостиля, потім – легалізація.

Зверніть, будь ласка, увагу!

До пакету документів ВНЗ додає листи-клопотання на проставлення апостиля та здійснення легалізації. Листи оформлюються на фірмовому бланку навчального закладу за підписом ректора (проректора) та завірений гербовою печаткою. У листах від вищих навчальних закладів зазначається перелік документів про освіту (ПІБ власника, назва, серія та номер документа про освіту, номер свідоцтва про визнання документа про попередню освіту, країна, для якої проставляється апостиль або штамп легалізації), а також інформація про підписанта документів про освіту (посада, прізвище та ініціали).

Для навчальних закладів медичного та фармацевтичного профілю на листі від ВНЗ потрібно додатково отримати візу директора Центру міжнародних програм МОЗ України Фісуна Юрія Івановича (за адресою: Київ, вул. Дорогожицька, 9, тел. для довідок (044) 205-48-09, Національна медична академія післядипломної освіти ім. Шупика). Документи про освіту інших навчальних закладів перевіряються за змістом та оформленням в управлінні міжнародного співробітництва та європейської інтеграції МОНу (пр. Перемоги, 10, тел. для довідок (044) 481-32-79).

Пропонуємо зразки листів від ВНЗ для проставлення апостиля та легалізації освітніх документів іноземних студентів.

Під час централізованої подачі представниками ВНЗ документів своїх випускників-іноземців діє спеціальна пропозиція на послуги з обробки документів.

Для подачі документів необхідно заповнити електронні заявки на особисту подачу документів в персональному кабінеті. Максимальна кількість документів в одній заявці - 40.  Просимо попередньо узгодити день візиту представника ВНЗ за телефонами: (044) 484-64-45, (044) 484-64-95 для зручності та оперативної обробки документів.

За додатковою інформацією просимо звертатися до Міністерства освіти і науки України за контактним номером (044) 481-32-79, а також до Національного центру академічної мобільності: e-mail –  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , тел. (044) 484-64-45. 

Опис документів про вищу освіту (наукові ступені) державного зразка та додатків до них, академічної довідки

Пакет для ICAS Канади

Наш Центр здійснює верифікацію документів про освіту для ICAS Канади. Ви можете замовити формування пакета для ICAS Канади під час особистого прийому в нашому Центрі або подати заявку дистанційно (без візиту в офіс).

З процедурою подачі документів в ICAS Канада для України можна ознайомитися на сайті організації.

До пакета для ICAS Канади входить:

  1. Форма-запит ICAS Канада (Official Records Request form), яка заповнюється на кожен документ, що присвоює освітній рівень або ступінь (атестат, диплом, свідоцтво тощо). Заповніть верхню частину цієї форми та обов’язково вкажіть реєстраційний номер в ICAS Канада.
  2. Копії Ваших документів про освіту разом із додатками до них.
  3. Копію документа разом із перекладом, що підтверджує зміну прізвища (у разі, коли документи про освіту видні на інше прізвище)

За Вашим бажанням у пакет можуть бути включені переклади освітніх документів англійською або французькою мовою. Для цього Ви можете надати нотаріально засвідчений переклад.

Порядок формування пакета:

  1. Ви подаєте нам (або надсилаєте в разі дистанційної подачі) форми-запити ICAS Канада (Official Records Request form), копії освітніх документів, переклади (у разі необхідності) та копію документа з перекладом, що підтверджує зміну прізвища. 
  2. Ми здійснюємо перевірку факта Вашого навчання та видачі документів. Заповнюємо нижню частину аплікаційної форми та засвідчуємо її. 
  3. Формуємо пакет, запечатуємо його печатками. У такому вигляді пакет відправляється з нашої адреси на адресу ICAS Канада .

Термін підготовки пакета – до 30 робочих днів залежно від типу документів. Термін здійснення перекладу і його вартість не входять до вартості і терміну формування пакета для ICAS Канади. 

Для замовлення пакета для ICAS Канади зверніться до нашого офісу у приймальні години або оформіть заявку на дистанційно подачу документів.

Увага! Центр здійснює тільки верифікацію документів, оформлення пакета і організовує його відправку відповідно до вимог ICAS Канада. Центр не має впливу на процедуру розгляду Ваших документів в ICAS Канада та не несе відповідальність за результати процедури визнання.

"НІ" КОРУПЦІЇ

 Шановні відвідувачі!

Колектив та керівництво нашого Центру намагається зробити процес обслуговування максимально простим і зручним для Вас. Просимо звернути увагу на кілька принципових для нас моментів.

Ми не беремо хабарів та презентів!

Маємо велике прохання не намагатися пропонувати нашим спеціалістам будь-які хабарі та презенти. Кожен наш спеціаліст має чіткі інструкції на такі випадки: виклик керівництва, служби охорони та поліції. Будь ласка, не ображайте нас та не підводьте під кримінальну відповідальність себе і нашого співробітника. Усі наші послуги є в прайсі, а їх результат не залежить від «зацікавленості» нашого спеціаліста. Ми пишаємося тим, що за час нашої роботи з 2009 року жоден клієнт не може сказати, що він давав хабар для вирішення питання у нашому Центрі. Якщо у Вас виникла підозра, що від Вас очікують додаткової «винагороди», обов’язково вимагайте зустрічі з начальником відділу та директором Центра.

Ми щиро вдячні за усі Ваші усні та письмові подяки, вони дуже важливі для нас. Подяки (як і скарги та зауваження) Ви можете залишити у книзі відгуків у нашому офісі, надіслати на адресу нашого центру – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , або на адресу Міністерства освіти і науки України, у сфері управління якого ми працюємо – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Також ми вдячні за Ваші відгуки на форумах  та у соціальних мережах . Це найкраща та єдина можлива винагорода для нас, яка дає наснагу працювати і допомагати Вам і надалі.

Ми не відмовляємо у наданні послуг безпідставно!

Наголошуємо, що жоден наш співробітник не має права відмовити Вам у прийомі документів, якщо вони підлягають проставленню апостиля. Відмова у прийомі документів або у проставленні апостиля може бути пов’язана виключно з тим, що документ не підлягає цій процедурі. Окрім дотримання вимог нормативно-правових актів нашими спеціалістами, коректне оформлення документів - це також у Ваших інтересах. Якщо помилки та порушення в оформленні документів про освіту будуть помічені іноземною установою, для якої Ви готували документи, Ви можете отримати відмову. У такому разі виправлення ситуації для Вас буде набагато складнішим та потягне за собою додаткові витрати.

Ми не відмовляємо у прийомі документів старого зразка, якщо вони оформлені за нормами, що діяли на дату їх видачі. У таких випадках, незважаючи на всі складнощі, ми намагаємося отримати всю необхідну інформацію своїми силами, у т.ч. знайти інформацію про реорганізовані та розформовані навчальні заклади, витребувати інформацію з архівних установ тощо.

У разі відмови наші спеціалісти завжди надають вичерпну інформацію про її причини, хід розгляду документів та способи виправлення ситуації. Єдиний безальтернативний варіант – це фальшиві та змінені документи, які вилучаються та передаються до правоохоронних органів. За Вашим письмовим зверненням обов’язково надається офіційна відповідь.

Тільки офіційна оплата послуг!

Наш Центр не є бюджетною установою та не отримує фінансування чи компенсації за рахунок коштів державного бюджету України. Усі витрати на надання Вам послуг фінансуються виключно за рахунок надходжень від наших додаткових сервісів. Тому ми зі свого боку зацікавлені максимально розширити спектр наших послуг, що дозволить клієнтам знайти просте рішення своєї проблеми, у т.ч. у нестандартних та складних випадках. Оплата наших послуг завжди здійснюється одним із таких способів: через касовий апарат у нашому офісі, за квитанцією в банківській установі, через систему електронних платежів або за інвойсом у разі оплати з-за кордону. Будь-які інші форми оплати неможливі.

Крім того, наголошуємо, що Ви можете подати документи для проставлення апостиля, сплативши лише державне мито до загального фонду держбюджету України обсягом 51,00 грн для фізичних осіб або 85,00 грн для юридичних осіб. У  цьому разі Ваші документи будуть обов’язково оброблені в нетерміновому режимі у порядку загальної черги. Ви також, як решта клієнтів, зможете відстежувати статус обробки документів у Вашому Персональному кабінеті та отримаєте sms-повідомлення про виконання Вашого замовлення.

Ми не створюємо штучні черги!

Протягом навчального року, з вересня до травня, Ви гарантовано можете подати документи в приймальні дні та години, подавши Вашу заявку за 30–40 хвилин до закінчення прийому. Черги у цей період в нашому Центрі, залежно від дня тижня, або відсутні, або невеликі. Також нагадуємо, що Ви можете забронювати дату і час візиту, заповнивши заявку на особисту подачу в Персональному кабінеті. Так Ви не витрачатимете час на очікування в черзі.

Сезонне навантаження припадає на червень–липень. У цей період всі навчальні заклади України видають документи про освіту, а  у навчальних закладах за кордоном стартує вступна кампанія. З цих причин навантаження на Центр та кількість поданих документів зростає у 10 разів, а в окремі дні – у 20 разів порівняно з іншими періодами. Ми вживаємо усіх можливих заходів, щоб збільшити «пропускну спроможність» у ці два місяці. Проте повністю нівелювати цей пік та зробити його непомітним для Вас  неможливо. У цей період через об’єктивні причини можливі черги. Також відчутне навантаження у травні та серпні.

Якщо Ви плануєте від’їзд за кордон і вже готуєте документи, будь ласка, не відкладайте їх подачу на літній період.

Ми не працюємо «з папірцями», ми працюємо з людьми!

Ми розуміємо, що за кожним документом, за кожним зверненням стоїть людина з її планами, мріями та сподіваннями. Тому, якщо це в наших силах, ми завжди йдемо Вам назустріч і намагаємося надати будь-яку можливу допомогу. Ми надаємо її, коли Ви навіть про це і не здогадуєтеся, відповідаючи на всі запити щодо Ваших освітніх документів від іноземних організацій із визнання, посольств та роботодавців. Ми не ставимося до своєї роботи формально, «перекладаючи папірці з місця на місце». Ми радіємо, коли Ви задоволені нашою роботою, ми переживаємо, коли Ви незадоволені. Для нас Ваші обґрунтовані зауваження – це заклик до дії та можливість удосконалити свою роботу. Отже, будемо вдячні за будь-які відгуки.

Зі свого боку, просимо поважного ставлення до наших співробітників!

З повагою,
керівництво Центра

 

ПАКЕТ ДЛЯ WES США

Наш Центр здійснює верифікацію освітніх документів для WES США. Під час формування пакета для WES наші спеціалісти орієнтуються виключно на вимоги WES. З процедурою подачі документів в WES США для України та вимогами до наповнення пакета  Ви можете ознайомитися на сайті WES. Інформацію щодо коректного заповнення верхньої частини (А) аплікаційної форми та вибіру (перелік) документів для формування пакету WES (наприклад: чи потрібен атестат про середню освіту, диплом бакалавра, архівна довідка і т.п.) необхідно дізнаватись безпосередньо в організації WES та на їхньому сайті у віконці «Have a Question?». Дякуємо за розуміння!

Ви можете замовити формування пакета для WES під час особистого прийому в нашому Центрі або подати заявку дистанційно (без візиту в офіс).

До пакету для WES США входить:

  • аплікаційна форма WES, яка заповнюється на кожен документ, що присвоює освітній рівень або ступінь (свідоцтво, атестат, диплом бакалавра, диплом спеціаліста тощо). Заповніть верхню частину цієї форми та обов’язково вкажіть реєстраційний номер в WES.
  • копії апостильованих документів, засвідчені печаткою нашого Центру .

Порядок формування пакета

  1. Ви подаєте нам (або надсилаєте у разі дистанційної подачі) аплікаційні форми та оригінали освітніх документів.
  2. Якщо Ваші освітні документи не були засвідчені апостилем МОН раніше, необхідно замовити апостиль (вартість цієї послуги і терміни не входять у послугу формування пакета для WES США).
  3. Після перевірки факту Вашого навчання та видачі документів наш спеціаліст заповнює аплікаційні форми, засвідчує копії Ваших освітніх документів. Далі формується пакет і запечатується печатками. Оригінали освітніх документів та пакет в такому вигляді Ви можете отримати в нашому офісі (відповідно до графіку видачі) або, в разі дистанційної подачі чи замовлення організації кур'єрської відправки, ми надсилаємо на Вашу адресу для подальшої самостійної пересилки у WES США.

Важливо! Коли Ви самостійно надсилаєте пакет в офіс WES CША, офіційний конверт, який ми сформували і засвідчили печатками, не має розкриватися та пошкоджуватися до моменту доставки у WES. Якщо Ви бажаєте переслати наш пакет та переклади одним відправленням до WES, вкладіть до більшого конверту наш пакет у запечатаному вигляді та додайте переклади.

Термін підготовки пакета – 10 робочих днів. Визначити термін зможе спеціаліст під час аналізу Ваших документів. Вартість і терміни апостиля та відправки не входять до вартості і терміну підготовки пакета для WES. З вартістю послуг Ви можете ознайомитися на відповідній сторінці сайту.

Для замовлення пакета для WES зверніться у приймальні години або оформіть заявку на дистанційну подачу документів.

Увага! Центр здійснює тільки верифікацію документів, оформлення пакета відповідно до вимог WES США і організовує його відправку на Вашу адресу. Центр не має впливу на процедуру розгляду Ваших документів в WES США та не несе відповідальність за результати процедури визнання.