header-ua

АПОСТИЛЬ НА ДОКУМЕНТИ ПРО ОСВIТУ

Путь на сайте

ДОВІДКИ

В нашому Центрі ви можете замовити декілька видів довідок для посольства, організації з визнання кваліфікацій чи навчального закладу за кордоном. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 31.08.2011 № 924 "Питання національного інформаційного центру академічної мобільності" наш Центр має повноваження на перевірку автентичності освітніх документів, надання інформації та роз'яснень про систему освіти України тощо.

Довідки оформлюються на бланку Національного інформаційного центру академічної мобільності для пред'явлення за місцем вимоги.

Довідка "Про підтвердження факту навчання та права" (довідка І та ІІ категорії складності)
Таку довідку може видати ваш навчальний заклад. Але якщо ви не маєте можливості звернутися туди, ми зможемо вам у цьому допомогти. Довідку "Про підтвердження факту навчання та права" (окрім медичних, фармацевтичних та ветеринарних спеціальностей) від Національного інформаційного центру академічної мобільності після перевірки факту навчання може надати наш Центр. Для цього вам необхідно подати ксерокопію документа про освіту з додатком до нього та згоду на обробку персональних даних від заявника та власника документів. Ви можете замовити таку довідку через Персональний кабінет або під час особистого візиту до нашого офісу. Термін готовності довідки — від 10 до 40 робочих днів. Ціни наведено в розділі Вартість послуг.

Довідка «Про систему оцінювання в Україні» (довідка І та ІІ категорії складності)
Іноді з метою продовження навчання для визнання кваліфікації навчальні заклади потребують додаткової інформації про українську систему оцінювання через відмінність у стандартах оцінювання різних країнах в різні часи. Для цього вам потрібна довідка «Про систему оцінювання в Україні». Щоб її отримати, необхідно подати копію документа про освіту з додатком до нього та згоду на обробку персональних даних (від власника та заявника). Ви можете замовити довідку через Персональний кабінет або під час особистого візиту до нашого офісу. Термін готовності довідки — від 10 до 40 робочих днів. Вартість наведено в розділі Вартість послуг.

Довідка «Про наявність ліцензії та рівень акредитації вищих навчальних закладів» (довідка ІІІ категорії складності)
Для підтвердження кваліфікації, присвоєної вам в Україні, для інших країн вам може знадобитися довідка «Про наявність ліцензії та рівень акредитації вищих навчальних закладів». Для її отримання необхідно подати копію диплома про вищу освіту з додатком до нього та згоду на обробку персональних даних (від власника та заявника). Ви можете замовити довідку через Персональний кабінет або під час особистого візиту до нашого офісу. Термін виготовлення — від 20 до 40 робочих днів. Вартість наведено в розділі Вартість послуг.

Довідка "Про підтвердження педагогічної освіти" (довідка ІІІ категорії складності)
Така довідка може знадобитися, якщо вам необхідно довести, що ваш диплом є дійсним, ви ніколи не були його позбавлені та маєте право працювати згідно з отриманою педагогічною спеціальністю. Щоб отримати таку довідку, необхідно подати:

  • ксерокопії диплома і додатка до нього; 
  • нотаріально засвідчені ксерокопії всіх сторінок трудової книжки; 
  • копію свідоцтва про зміну прізвища (у разі зміни прізвища);
  • згоду на обробку персональних даних (від власника та заявника);
  • а також вказати назву організації, для якої оформлюється довідка, її адресу, і реєстраційний номер студента (student ID) у цій організації (у разі наявності такого).

Термін готовності – 10–40 робочих днів. Вартість наведено в розділі Вартість послуг

Витребування архівної довідки
Якщо вам необхідна довідка з вищого навчального закладу з переліком предметів та отриманих оцінок зі зміною назви закладу, а у вас немає змоги звернутися до навчального закладу, ми можемо вам допомогти. Ця процедура називається витребування архівної довідки. Для замовлення такої довідки необхідно подати копію диплома про вищу освіту та згоду на обробку персональних даних від власника та заявника. Термін готовності – 40 робочих днів. Вартість наведено в розділі Вартість послуг.

ПАКЕТ ДЛЯ WES КАНАДИ

Наш Центр здійснює верифікацію документів про освіту для WES Канади. Під час оформлення пакету наші спеціалісти орієнтуються виключно на вимоги WES. З процедурою подачі документів в WES Канада для України можна ознайомитися на сайті WES. Інформацію щодо коректного заповнення верхньої частини (А) аплікаційної форми та вибору (перелік) документів для формування пакету WES (наприклад: чи потрібен атестат про середню освіту, диплом бакалавра, архівна довідка і т.п.) необхідно дізнаватись безпосередньо в організації WES та на їхньому сайті у віконці «Have a Question?». Дякуємо за розуміння!

Ви можете замовити формування пакета для WES під час особистого прийому в нашому Центрі або подати заявку дистанційно (без візиту в офіс).

До пакета для WES Канади входять:

  1. Аплікаційна форма, яка заповнюється на кожен документ, що присвоює освітній рівень або ступінь (атестат, диплом, свідоцтво тощо). Заповніть верхню частину цієї форми та обов’язково вкажіть реєстраційний номер у WES.
  2. Копії Ваших документів про освіту разом із додатками до них, завірені печаткою нашого Центру.

Порядок формування пакета:

  1. Ви подаєте нам (або надсилаєте у разі дистанційної подачі) аплікаційні форми WES Канада та оригінали освітніх документів.
  2. Ми здійснюємо перевірку факту Вашого навчання та видачі документів. Заповнюємо нижню частину аплікаційної форми, засвідчуємо копії Ваших освітніх документів.
  3. Формуємо пакет, запечатуємо його печатками. У такому вигляді пакет разом з оригіналами освітніх документів Ви можете отримати в нашому офісі (відповідно до графіку видачі) або в разі дистанційної подачі чи замовлення організації кур'єрської доставки ми надішлемо пакет та оригінали документів на Вашу адресу для подальшої самостійної пересилки до WES Канади.

Важливо! Коли Ви самостійно надсилаєте пакет до WES Канади, наш офіційний конверт з печатками не має пошкоджуватися до моменту доставки його у WES. Якщо Ви бажаєте переслати наш пакет та переклади одним відправленням до WES, вкладіть до більшого конверту наш пакет у запечатаному неушкодженому вигляді та додайте переклади.

Термін підготовки пакета – 10 або 30 робочих днів залежно від типу документів. Визначити термін зможе спеціаліст під час аналізу Ваших документів. Термін організації кур'єрської відправки та її вартість не входять до терміну і вартості формування пакета для WES. 

Для замовлення пакета для WES Канада зверніться у приймальні години або оформіть заявку на дистанційну подачу документів.

Увага! Центр здійснює тільки верифікацію документів, оформлення пакета відповідно до вимог WES Канада та організовує його відправку на Вашу адресу. Центр не має впливу на процедуру розгляду Ваших документів в WES Канада та не несе відповідальність за результати процедури визнання. 

ДИСТАНЦІЙНА ПОДАЧА ДОКУМЕНТІВ

Дистанційна подача документів — поетапний процес, який здійснюється виключно через Персональний кабінет (надалі — ПК). Усі документи для оплати замовлення та заповнення пакета для відправки Ви отримуєте від оператора, листування з яким здійснюється через ПК, покроково в процесі обробки заявки. Лише після проходження усіх вказаних етапів Ви можете надсилати документи в роботу.

 


Крок 1. Створення заявки на дистанційну подачу документів у ПК

Для відкриття доступу до ПК необхідно зареєструватися на сайті. Після цього розпочніть створення заявки на дистанційну подачу. Дотримуючись інструкцій, заповніть у заявці необхідні активні поля. Якщо під час заповнення заявки у Вас виникнуть запитання, Ви одразу зможете поставити їх у телефонному режимі — повідомлення ще не надісланої на обробку заявки оператору не надходять.

Після надсилання в роботу заявки оператор реагує на неї протягом 1-3 робочих днів. Некоректно оформлена заявка в роботу не береться. Якщо Ви зацікавлені в оперативній обробці Ваших документів, рекомендуємо одразу заповнити заявку максимально правильно. Усі вимоги наводяться виключно у Ваших інтересах для уникнення перешкод під час роботи з документами.

Вимоги до заповнення заявки:

  1. Заявником може бути лише повнолітня особа із паспортом.
  2. Власник документів не зобов’язаний бути заявником. Тобто подавати документи може не обов’язково їхній власник. Це може зробити інша особа без нотаріально засвідченого доручення.
  3. Заявник повинен для усіх документів, які він планує подати, створити одну спільну заявку. Наприклад, для атестата/диплома і додатка до нього не потрібно створювати різні заявки. Усі документи, які Ви плануєте подати, потрібно прикріпити до однієї заявки, крок за кроком заповнивши інформацію про кожний з них та прикріпивши відповідні скан-копії.
  4. Заявник повинен створювати заявку від свого імені, а не від імені власника документів. Наприклад, якщо заявник хоче подати два комплекти документів різних власників, не потрібно створювати дві різні заявки від імені власників.
  5. Наведене в заявці ім’я власника документів повинно збігатися з іменем, зазначеному в документі (тобто українською мовою, як і в документі).
  6. Якщо заявник (і власник документів водночас) змінив прізвище після отримання освітнього документа, він повинен створити заявку на нинішнє прізвище (за паспортом), а під час заповнення інформації про документи вказати прізвище за документом.

Технічні вимоги до скан-копій:

  1. Під час розгляду скан-копій уся увага приділяється реквізитам документа (назві документа, серійному номеру, даті видачі та підписам, ПІБ власника). Тому надання скан-копій сторінок, які містять цю інформацію, обов’язкова.
  2. Скан-копії повинні бути кольоровими та читабельними (рекомендована роздільна здатність при скануванні — 200­–300 dpi). Якщо Ви не маєте можливість відсканувати, фотографії документів теж приймаються, проте лише за умови відповідності зазначеним вимогам до зображення.
  3. Формат зображення —  .jpg та .jpeg
  4. Розмір кожної — не більше, ніж 1 Мб.

Скан-копії Ваших документів — це єдиний засіб визначити терміни та можливість їхньої обробки. Тому просимо надати нам можливість зробити це швидко та без помилок.

 


Крок 2. Визначення термінів та вартості замовлення

Швидкість реагування операторів на заявку – від 1 до 3 робочих днів. Протягом цього терміну Вам у ПК надходить відповідь спеціаліста щодо:

  • правильності оформлення надісланої заявки;
  • або можливих термінів обробки Ваших документів. 

Переглянути повідомлення Ви можете, натиснувши на конверт із непрочитаним повідомленням (рис. 1.)

 

Рис. 1. Непрочитане повідомлення від оператора

Відповідь про обрані терміни чи уточнюючі запитання потрібно надати у ПК оператору (рис. 2, 3). На підставі обраних термінів та послуг він сформує для Вас заяви для заповнення, які увійдуть в пакет для відправки, та рахунок для сплати.

 

Рис. 2. Перехід у поле для відповіді

 

 

Рис. 3. Поле для введення повідомлення

Увага! Етап визначення термінів — остання можливість внести корективи до заявки (змінити кількість документів чи перелік послуг до них). Тому обміркуйте все ретельно, після виставлення заяв і рахунку внести зміни буде неможливо.

 


Крок 3. Заповнення заяв і оплата замовлення

На цьому етапі Ви роздруковуєте заяви, сформовані оператором, і сплачуєте рахунок.

Заяви надходять не на електронну пошту, а у ПК. Переглянути заяви Ви зможете, натиснувши в доступних опціях навпроти заявки «Переглянути документи» (рис. 4)

 

Рис. 4. Перегляд сформованих заяв та рахунку

Уважно ознайомтеся з інструкцією із заповнення заяв у повідомленнях від оператора. Роздрукуйте заяви, заповніть їх та надішліть на перевірку на вказану спеціалістом електронну адресу. Очікуйте відповідь щодо коректності заповнення заяв від оператора у ПК.  

Сплатіть рахунок – або он-лайн у персональному кабінеті, або у банку за допомогою сформованої квитанції. У разі сплати в ПК квитанція для підтвердження оплати не потрібна, у разі сплати через банк збережіть банківські квитанції — їх потрібно буде надіслати разом з документами.

 


Крок 4. Надсилання пакета документів

Після перевірки заповнення заяв оператором Вам надійде повідомлення про подальші дії, а саме про відправку пакета документів.

Орієнтовний перелік документів для надсилання в роботу:

  • оригінали освітніх документів для апостилювання;
  • оригінали правильно заповнених заяв;
  • оригінал платіжного документа, що підтверджує оплату (якщо вона була здійснена через банк). 

Перелік може змінюватися у конкретних випадках. Прохання при формуванні пакета орієнтуватися на перелік документів, вказаний у повідомленні від оператора.

Сформований пакет документів потрібно надіслати обраною Вами курֹ’єрською службою безпосередньо в наш офіс за адресою: ДП "Інформаційно-іміджевий центр", вул. В'ячеслава Чорновола, 25, м. Київ, 01135, Україна.

Отримавши Ваші документи для проставлення апостиля, ми обов’язково повідомимо Вас про це. Робота з документами розпочинається наступного дня після отримання повного пакета документів та оплати замовлення в повному обсязі.

Увага!  За скан-копіями для дистанційної подачі здійснюється лише попередній аналіз документів. Тому в поодиноких випадках після отримання нами оригіналів документів можлива зміна деяких умов замовлення.

Статус Вашого замовлення Ви можете відстежувати або в ПК, або за контактними телефонами.

Увага! Для дотримання конфіденційності інформації, наданої в процесі роботи з документами, ми не маємо права у телефонному режимі розголошувати інформацію третім особам. У зв’язку з цим уся інформація щодо документів надається по телефону лише заявникам.  

Робота з освітніми документами при Міністерстві освіти України — такий самий складний та відповідальний процес, як і робота з іншими Вашими документами у візових центрах, посольствах тощо. Тому наполегливо просимо поставитися до процесу з аналогічною зосередженістю і дотримуватися зазначених вказівок максимально точно — це значно спростить і прискорить нашу з Вами співпрацю. Щиро дякуємо за розуміння!

ПОДАЧА З ВІЗИТОМ

Для подачі документів з візитом в офіс необхідно: 

1. Підготувати пакет документів. З метою прискорення процесу подачі документів, рекомендуємо заздалегідь заповнити електронну заявку на подачу з візитом у Персональному кабінеті (ПК), по завершенню реєстрації - обов'язково натисніть "Надіслати запит в обробку". Якщо це незручно для Вас, Ви можете заповнити заявку під час візиту через інформаційні кіоски в офісі безпосередньо перед подачею.

Заявник може не бути Власником документів. Подати документи може як їхній власник, так й інша особа (представник Власника) без нотаріально засвідченого доручення.

Заявник повинен для усіх документів, які він планує подати, створити одну спільну електронну заявку. Наприклад, для атестата/диплома і додатка до нього не потрібно створювати різні заявки. Щоб додати кожен наступний документ до заявки натисніть «Додати документ».

Заявник створює заявку від свого імені, а не від імені власника документів. Наприклад, якщо заявник хоче подати два комплекти документів різних власників, не потрібно створювати дві різні заявки від імені кожного з власників.

2. Прийти з підготовленим пакетом документів у приймальні години до нашого офісу. В особи, яка подає документи, мають бути з собою власний паспорт та ідентифікаційний код для оплати квитанцій. 

3. При особистій подачі документів на термінову обробку спеціаліст у Вашій присутності визначить, чи потрібно надсилати запит до навчального закладу або іншої установи для отримання додаткової інформації чи роз’яснень. Від цього залежатимуть можливі терміни обробки Ваших документів. 

4. Після обрання термінів Ви отримаєте квитанції на сплату згідно з вартістю послуг, а також документ, за яким зможете отримати Ваші документи. 

5. Принести сплачені квитанції, отримати відмітку про здійснення оплати. Після цього Ваші документи починають опрацьовуватися.

6. Статус Вашого замовлення Ви можете відстежувати:

  • в ПК (якщо реєстрували заяву через ПК);
  • на сайті в розділі «Процедура видачі – Перевірка готовності»;
  • за контактними телефонами, назвавши реєстраційний номер (наприклад, АZ-11111-17).

7. Отримати документи Ви можете відповідно до графіку видачі.   

Для отримання документів одержувачу обов’язково необхідно мати при собі паспорт, оригінал розписки, яку Ви отримаєте після подачі документів, та оригінал квитанції про сплату держмита. 

ІНСТРУКЦІЯ З РЕЄСТРАЦІЇ ПЕРСОНАЛЬНОГО КАБІНЕТУ

Для зручності подачі документів та задля економії часу рекомендуємо скористатися Персональним кабінетом. Персональний кабінет стає доступним тільки після реєстрації на сайті. Тому передусім Вам необхідно зареєструватися.

Як зареєструватися?

  1. Натиснути кнопку «Зареєструватися» у правій верхній частині сторінки.
  2. Користуючись підказками, заповнити усі поля відповідною інформацією. Щоб побачити підказку, необхідно навести курсор на назву поля;

  3. Після заповнення усіх полів натиснути кнопку «Зареєструватися».
  4. Необхідно активувати обліковий запис. Для цього потрібно перейти за посиланням, яке було надіслано Вам на електронну адресу, вказану під час реєстрації.
  5. Після переходу за посиланням необхідно увійти на сайт за допомогою логіна та пароля.

Реєстрація завершено. Тепер Ви можете користуватися Персональним кабінетом. Відповідний розділ з’явився у меню ліворуч. Ця функція надає змогу створити електронну заявку на дистанційну подачу або подачу документів з візитом в офіс, а також дізнатися статус обробки Ваших документів та отримати консультацію спеціаліста. 

 


Як створити заявку?

  1. Визначитися, яким чином Ви бажаєте подати документи - з візитом в офіс або дистанційно, надіславши їх кур’єром.
  2. Натиснути відповідний тип заявки для створення.
  3. Під час створення заявки введіть дані заявника (етап 1), дані власника документа про освіту та дані безпосередньо документа про освіту (етап 2). 

Зверніть увагу: заявник – той, хто планує подавати документи. У полях блоку, присвяченого інформації про заявника, необхідно вносити дані того, хто фактично подаватиме чи надсилатиме документи. Якщо документи подаватиме чи надсилатиме їхній власник, дані заявника і власника документів співпадатимуть.

  1. Користуючись підказками, заповніть активні поля. Щоб скористатися підказкою, наведіть курсор на знак питання «?» біля відповідного поля.

Зверніть увагу: максимальний об’єм кожної скан-копії повинен сягати не більше 1 Мб. Якщо розмір файлу перевищує вказаний об’єм, Вам необхідно стиснути його до прийнятного розміру.

  1. Прикріпіть скановані файли освітніх документів (у разі дистанційної подачі документів).
  2. Після заповнення усіх необхідних полів, натисніть «Зберегти заявку».

Заявку створено. Вона знаходиться у списку створених заявок у вашому Персональному кабінеті. Ви маєте змогу здійснити такі операції з нею, як відправити в обробку, редагувати заявку або ж створити нову.

Зверніть увагу: на цьому етапі заявка знаходиться лише у Вашому Персональному кабінеті зі статусом «Формування заявки». Щоб надіслати заявку на обробку спеціалістам Центру, необхідно у переліку доступних дій обрати операцію «Відправити в обробку». 

Наступні Ваші дії залежать від способу подачі документів:

  • якщо подача з візитом — можете одразу відвідати Центр для подачі документів;
  • якщо подача дистанційна — очікуйте протягом 1-3 робочих днів відповідь від оператора у Персональнму кабінеті щодо надісланої заявки.